خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان، در پی انتصابات در شهرداری زنجان؛

با کسی عهد اخوت نبسته‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۸۰

در نخستین تغییر مدیریت‌های نهاد متبوعش در جلسه شورای اداری شهرداری چند تن از مدیران و معاونان جدید منصوب شدند.

شهردار زنجان، در نخستین تغییر مدیریت‌های نهاد متبوعش در جلسه شورای اداری شهرداری چند تن از مدیران و معاونان جدید را منصوب کرد.
به گزارش ایلنا از زنجان، محسن امین طی روزهای گذشته در آیین تودیع و معارفه مدیران شهرداری با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی شایسته به شهروندان گفت: باکسی عهد اخوت نبسته‌ام و در صورت مواجهه با عملکرد ضعیف مدیران منتخبم فردی توانا‌تر و شایسته‌تر جایگزین خواهم کرد.
وی با بیان اینکه رضایت مردم مبین عملکرد مطلوب شهرداری خواهد بود افزود: شهروندان با رضایت خود نمره قبولی به شهرداری خواهند داد بنابراین موفقیت آمیز بودن هرنوع خدمتی در شهرداری مشروط بر رضایت مردم است.
شهردار زنجان به کارکنان نهاد متبوعش توصیه کرد: از شایعه و تخریب یکدیگر بپرهیزند و با هدفی شفاف و متعالی برای توسعه شهر گام بردارند.
شهردار زنجان «محمد حسین جعفری» را به عنوان معاون شهرسازی و معماری شهرداری منصوب کرد و از زحمات «رحیمی» مدیر پیشین این حوزه تقدیر کرد.
همچنین «سمانه شاددل» به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان منصوب شدو به این ترتیب طبق چارت اداری شهرداری‌ها این معاونت جایگزین معاونت اجرایی و امور هماهنگی شهرداری خواهد شد همچنین «سید اسماعیل موسوی» معاون سابق اجرایی قدردانی شد.
«علی محمدی» به عنوان مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری زنجان منصوب و از تلاش‌های «یاختی فرد» مدیر پیشین این سازمان تقدیر شد.
«خلیل رحیمی» به عنوان مدیر پروژه داوود قلی دلجویی که از پروژه‌های مهم شهری است منصوب شد.
«فاطمه کرباسی» مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری زنجان و «سید اسماعیل موسوی» معاون سابق امور اجرایی و هماهنگی شهرداری نیز به عنوان مشاوران شهرداری منصوب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز