خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر اقتصاد انجام شد؛

انتصاب مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۱۴۶

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی، رسول زارعی را به سمت مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد دژپسند در حکم رسول زارعی، بر مواردی چون «پیگیری و اجرای سیاست ها و خط مشی های اقتصادی و مالی کشور در سطح استان»، «اعمال نظارت بر امور مالی و عملکرد ذیحسابان در استان»، «پیگیری بهبود مستمر محیط کسب و کار در استان»، پیگیری امور مولد سازی دارایی های دولت در استان»، «راهبری و مدیریت مرکز خدمات سرمایه گذاری و تهیه نقشه راه تامین مالی خارجی استان»، «پیگیری وصول و ارائه گزارش عملکرد درآمدهای استان» و "همکاری و هماهنگی با سازمانها و واحدهای اجرایی استان در پیشبرد اهداف و برنامه های وزارت اقتصاد" به عنوان اولویت های برنامه ای اداره کل امور اقتصادی و دارایی بوشهر تاکید کرده است.

بر اساس این گزارش، در بخش دیگری از این حکم خطاب به مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی آمده است، ضمن هماهنگی با واحد های ستادی و استانی و انجام وظایف و مسئولیت های قانونی خویش، با رعایت اصول قانون مداری و اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران موفق و موید باشید.

زارعی دارای مدرک کارشناسی مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و دو کارشناسی ارشد در رشته های "مدیریت برنامه ریزی و توسعه" و "مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت تحول" از دانشگاه خلیج فارس است.

ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر و معاونت برنامه ریزی استانداری بوشهر نیز از جمله سوابق مدیریتی وی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز