خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

یکطرفه شدن جاده‌های هراز و چالوس

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۴۲۴

رئیس‌پلیس‌راه مازندران گفت: جاده های چالوس و هراز امروز یکطرفه می شوند.

به گزارش ایلنا، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت : آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا از کرج به مرزن آباد ممنوع می‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود : با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد فردا از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت : آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز تا ۲ بامداد فردا از رودهن به آب اسک ممنوع است.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود : رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز تا ۲ بامداد فردا از آب اسک تا رودهن محدوده مشاء یکطرفه خواهد بود.

وی گفت : این محدودیت ترافیکی روز‌های پنج شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ فروردین در جاده هراز اعمال خواهد شد.

قدمی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع کشنده‌های سنگین در جاده‌های چالوس ، هراز و سوادکوه افزود : آمد و شد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت در جاده کرج - چالوس کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت : آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۱۱ فروردین تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به کرج ممنوع است و از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج به مرزن آباد یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی افزود : رفت و آمد انواع کامیون و کامیونت تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۰ فروردین و از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۱۱ فروردین تا ساعت ۲۲ روز شنبه ۱۷ فروردین از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع شد.

وی گفت : آمد و شد انواع تریلر‌ها از ساعت ۸ تا ساعت ۲۴ روز‌های پنج شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ فروردین از سوادکوه به سمت تهران ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود : مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز