خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان کرمان خبر داد:

ممنوعیت تردد اتوبوس و کامیون در محور قدیم بم – جیرفت

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۰۱۳

با توجه به بررسی‌های انجام شده از سوی کار‌شناسان پلیس راه، محور بم – جیرفت محدوده سه راهی دارزین به دهبکری(جاده قدیم) در درجه تقسیم بندی راه‌ها، جزو راه‌های فرعی درجه یک است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان کرمان از ممنوعیت تردد اتوبوس و کامیون در محور قدیم بم – جیرفت خبر داد.
به گزارش ایلنا از کرمان سرهنگ «احمد حجت ابادی» با اعلام این خبر گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده از سوی کار‌شناسان پلیس راه، محور بم – جیرفت محدوده سه راهی دارزین به دهبکری(جاده قدیم) در درجه تقسیم بندی راه‌ها، جزو راه‌های فرعی درجه یک است.
وی تصریح کرد: با توجه به این موضوع و از طرفی به با توجه به وقوع حوادثرانندگی در این محور، امکان تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین با مشکل و شرایط سخت امکان پذیر است.
وی افزود: در گذشته نیز شاهد چندین مورد تصادفات رخ به رخ و یا واژگونی تریلر‌ها که منجر به مسدود شدن چندین ساعته محور گردیده است «بوده‌ایم به صورتی که این موارد در فصول سرد و دارای بارندگی به اوج خود می‌رسد.
رئیس پلیس راه کرمان بیان کرد: به دلیل کم عرض و کوهستانی بودن این مسیر، امکان تردد دو وسیله نقلیه سنگین و یا اتوبوس از کنار یکدیگر به سختی صورت می‌گیرد که امکان بروز حوادثو تصادفات در این محور را افزایش می‌دهد.
وی خاطر نشان ساخت: از طرفی شرایط خاص و کوهستانی امکان عریض نمودن محور در طرح‌های طولانی مدت نیز به سختی و کندی صورت می‌گیرد.
حجت آبادی گفت: به منظور جلوگیری از وقوع حوادثرانندگی در این محور، تردد هرگونه اتوبوس و کامیون در محور بم جیرفت محدوده سه راهی دارزین به دهبکری(جاده قدیم) ممنوع بوده و رانندگان این دسته از وسایل نقلیه بایستی مسیر بم - کرمان، جاده اصلی و ترانزیتی سه راهی کافه سنتی(حوالی پمپ بنزین ابارق) به سمت جیرفت را انتخاب و تردد نمایند. وی اظهار داشت، اطلاع رسانی در این خصوص با همکاری دستگاه‌های مسوول و با نصب تابلو در محورهای فوق انجام شده و گشت‌های پلیس راه، رانندگان خاطی را اعمال قانون خواهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز