خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس مازندران:

کاهش 14.4 ماموریت های تصادفی نوروزی

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۲۷۴

رئیس مرکز فوریت های پزشکی مازندران گفت: اورژانس مازندران از 27 اسفند 97 تا به امروز یک هزار و 150 مأموریت تصادفی انجام داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14.4 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،یحیی صالح طبری امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با تأکید بر کنترل مسائل بهداشتی و احتمال آلودگی آب‌های سطحی به دلیل سیلاب، از آمادگی اکیپ‌های بهداشتی استان برای رفع مشکلات احتمالی خبر داد.

وب به چهار هزار و 894 مورد مأموریت انجام شده اورژانس در روزهای آماده‌باش اورژانس مازندران، اعلام کرد و افزود:  این رقم کاهش 5.5 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی مازندران گفت: اورژانس مازندران تا به امروز یکهزار و 150 مأموریت تصادفی انجام داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14.4 درصد کاهش داشته است.

وی افزود:همچنین با توجه به 18 مورد فوتی سر صحنه تصادف، این رقم نسبت به سال گذشته از کاهش 42 درصدی برخوردار بوده است.

دبیر کمیته سلامت پزشکی ستاد خدمات سفر مازندران با اشاره به آمار پزشکی قانونی مازندران، اعلام کرد که تعداد معاینات بیماران تصادفی 10 درصد و تعداد معاینه اجساد تصادفی نیز 14.5درصد کاهش داشته است.

صالح طبری از فعال بودن 90 پایگاه، 20 پایگاه سلامت در وروی شهرها خبر داد و گفت: از آن‌جایی که 60 درصد تصادفات در 30 کیلومتری شهرها رخ می‌دهد، پویش «30-60» را برای کاهش تصادفات راه انداختیم که بخشی از آن جواب داد و امیدواریم با همین روند به کاهش میزان تصادفات کمک کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز