خبرگزاری کار ایران

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی کاشان خبر داد

کاهش 38 درصدی مصدومین جاده‌ای در کاشان

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۷۰۰

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از کاهش 38 درصدی مصدومین جاده‌ای طی نوروز امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار ایلنا از کاشان، سید محمد حسین مکی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموریت‌های تصادفی شهری این مرکز در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل 27 درصد افزایش یافت.

وی افزود: از تاریخ 27 اسفندماه 93 تا هشتم فروردین ماه سال جاری، تعداد مصدومین شهری در کل حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان 65 درصد افزایش داشته است.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به فعالیت 15 ایستگاه سلامت به همت این دانشگاه گفت: 740 نفر به ایستگاه‌های سلامت نوروزی دانشگاه برای انجام مشاوره، دریافت خدمات و راهنمایی مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش داشته است.

مکی همچنین از کاهش 13 درصدی مأموریت‌های تصادف جاده‌ای اورژانس در این مدت خبر داد و یادآور شد: مصدومین جاده‌ای نیز به همین ترتیب 38 درصد کاهش یافته است.

به گفته وی، 21 پایگاه اورژانس جاده‌ای و شهری با همراهی 62 نیروی عملیاتی و ستادی و با استفاده از 20 آمبولانس و اتوبوس آمبولانس، در هر لحظه کلیه درخواست‌های بیماران نیازمند کمک فوری را در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل رصد و اقدامات لازم را در این راستا به صورت آنی انجام می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز