خبرگزاری کار ایران

ممنوعیت فعالیت شناورهای تفریحی در اروند و کارون تا اطلاع ثانوی

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۶۶۵

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: با توجه به بالا رفتن حجم ورودی آب کارون و نامناسب بودن شرایط جوی، فعالیت شناورهای تفریحی در آبراه اروند و کارون تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش ایلنا، نورالله اسعدی مدیرکل بنادر و دریانوردی خرمشهر، اظهار کرد: به‌دنبال افزایش سرعت وزش باد و مواج شدن دریا و رودخانه‌ها حرکت شناورهای تفریحی و مسافری در آبراه اروند و کارون از روز گذشته متوقف شده است.

وی گفت: بنا بر پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر نامساعد شدن شرایط جوی و همچنین با توجه به افزایش دبی رودخانه کارون و بالا آمدن ارتفاع آب رودخانه‌های کارون و اروند از روز گذشته هرگونه فعالیت شناورهای مختلف تفریحی در این دو آبراه را ممنوع اعلام کردیم.

وی افزود: صاحبان شناورها به هیچ عنوان اجازه فعالیت ندارند و درصورت مشاهده با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر خاطرنشان کرد: ممنوعیت فعالیت شناورها تا اطلاع ثانوی و بهبود شرایط ادامه خواهد داشت.

اسعدی تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی منطقه، اداره کل بندر و دریانوردی تمام امکانات امداد و نجات خود را به حالت آماده‌باش قرار داده و درصورت نیاز آماده هرگونه امدادرسانی هستیم.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، وی با توجه به شرایط رودخانه‌های اروند و کارون از مردم و میهمانان نوروزی خواست به هیچ عنوان در نزدیکی رودخانه‌ها قرار نگیرند و به هشدارهای ایمنی توجه جدی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز