خبرگزاری کار ایران

اتفاقات و تصمیمات عجیب در لیگ یک ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۴۶۵

قبل از اینکه هفته پانزدهم لیگ یک شروع شود، خبر رسید محمد احمدزاده سرمربی جدید ملوان بندرانزلی در خطر اخراج قرار دارد و در صورتی که نتواند در بازی خانگی مقابل تیم صدرنشین شاهین بوشهر امتیاز بگیرد، ممکن است اخراج شود.

به گزارش ایلنا، این در حالی بود که احمدزاده به تازگی سرمربی ملوان شده و فرصت چندانی برای جمع و جور کردن تیم نداشت.

به هر حال با این خبر، مشخص شد رفت و آمدها در کادرفنی تیم‌های لیگ یکی همچنان ادامه دارد. تا الان نیمی از تیم‌های لیگ یکی کادرفنی خود را تغییر دادند که جای تعجب دارد.

علاوه بر ملوان که کار را با فرهاد پورغلامی شروع و در نهایت محمد احمدزاده را به‌عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد، تیم‌های دیگری هم هستند که تغییرات داشتند و البته همچنان به دنبال سرمربی جدید هستند. به‌عنوان مثال تیم‌های بادران تهران، فجرسپاسی و قشقایی شیراز هم همچنان سرمربی موقت دارند و می‌خواهند سرمربی آینده خود را به زودی انتخاب کنند.

بادران با مهدی پاشازاده به دنبال لیگ برتری شدن بود اما نتایج خوبی کسب نکرد تا او اخراج شود و به سراغ ویسی بروند. مذاکره با ویسی هم به نتیجه نرسید تا استحقاری به صورت موقت کار را دنبال کند.

در فجرسپاسی هم اسماعیل زارع بعد از رفتن مجید صالح سرمربی موقت شد و البته مهدی فروردین هم جای ابراهیم طالبی را در قشقایی گرفت که به دلیل مشکلات شخصی این تیم را ترک کرد. علاوه بر این تیم‌ها، اکسین البرز، کارون اروند خرمشهر، مس رفسنجان و خونه به خونه بابل هم کادرفنی خود را تغییر دادند. البته در این میان خونه به خونه بابل آمار عجیب‌تری دارد و تا الان 2 بار کادرفنی خود را تغییر داده. این تیم در ابتدا با اکبر محمدی کارش را شروع کرد اما در ادامه موفق نبود تا هدایت تیم به علی نظرمحمدی برسد.

نظرمحمدی هم زیاد دوام نیاورد تا جای او را اکبر میثاقیان بگیرد. مربی باتجربه‌ای که در خرمشهر موفق نبود و جای خود را به هومن افاضلی داد. نکته جالب این است که رفت و آمد یکسری مربی مشخص در تیم‌های لیگ یکی جالب است و معمولا مربی جدیدی به آنها اضافه نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز