خبرگزاری کار ایران

میثاقیان: ملوان تیم دوم مورد علاقه من است

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۲۲۲

سرمربی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر گفت: موقعیت های پرشماری در نیمه دوم خلق کردیم و می توانستیم با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم ولی تک امتیاز مقابل ملوان ارزشمند است.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان پس از تساوی یک‌بریک مقابل ملوان انزلی در نشست خبری حاضر شد و در مورد این بازی اظهار کرد: در نیمه نخست بازی خوبی ارائه ندادیم، اروند تیم جوانی است و کم‌تر از دو ماه از تشکیل این تیم می‌گذرد و برای انسجام تیمی نیاز به زمان بیشتری داریم.

وی با اشاره به شوکی که در بین دو نیمه به بازیکنان داد بیان کرد: با تغییراتی که ایجاد کردیم توانستیم به بازی مسلط شویم و به‌ویژه در20 دقیقه پایانی بازی خوبی از خود ارائه دادیم، ملوان تیم دوست‌داشتنی است ولی امروز حقمان پیروزی مقابل ملوان بود.

سرمربی اروند با اذعان به اینکه کسب یک امتیاز از انزلی ارزشمند است افزود: در دقیقه پایانی وقت‌های اضافه نیمه دوم توانستیم به گل تساوی دست پیدا کنیم و مزد حملات خود را بگیریم، تساوی مقابل ملوان ارزشمند است و با تک امتیاز مقابل این تیم به خرمشهر بازمی‌گردیم.

میثاقیان گفت: ملوان همیشه ملوان است و از هواداران خوبی سود می‌برد، این تیم بعد از ابومسلم، تیم دوم موردعلاقه من است، ملوان امروز در نیمه دوم در ضد حملات خطرناک ظاهر شد ولی تیم ما حملات خوبی انجام داد و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز