خبرگزاری کار ایران

به خاطر برد هفته قبل مغرور نشدیم؛

ایراندوست: مقابل راه آهن غافلگیر شدیم / بازیکنان حریف وقت کشی می کردند

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۶۷۷

بازی شرایط متعادلی داشت و بازیکنان راه‌آهن در یک غافلگیری از فرصت استفاده کردند و ۸۵ دقیقه در حالت دفاعی دل به ضد حمله بسته بودند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از شکست مقابل راه آهن گفت: بازی متعادلی بود و بازیکنان راه‌آهن در یک غافلگیری به گل رسیدند و مستحق این شکست نبودیم.

به گزارش ایلنا، نصرت ایراندوست پس از شکست یک بر صفر ملوان مقابل راه‌آهن اظهار داشت: بازی شرایط متعادلی داشت و بازیکنان راه‌آهن در یک غافلگیری از فرصت استفاده کردند و ۸۵ دقیقه در حالت دفاعی دل به ضد حمله بسته بودند، ما هم تجربه لازم را نداشتیم و نتیجه را واگذار کردیم.

ایراندوست در مورد اینکه آیا بازیکنانش پس از پیروزی مقابل پرسپولیس مغرور شده بودند، تاکید کرد: بازیکنانم برای چه باید غرور داشته باشند؟ اصلا چنین چیزی وجود نداشت و هر بازی شرایط خاص خود را دارد.

وی در مورد صحنه‌ای که بهادر عبدی روی زمین افتاده بود اما بازیکنان ملوان توپ را بیرون نزدند، عنوان کرد: برای بازی جوانمردانه الزامی وجود ندارد، شاید بازیکنان من تشخیص دادند که بازی را ادامه بدهند و تشخیص دادند که آنها وقت‌کشی می‌کنند که البته چندین بار چنین اتفاقی افتاد؛ بازیکنان آنها روی زمین می‌افتادند اما خیلی راحت پس از آن بلند می‌شدند و بازی را ادامه می‌دادند، اما هیچ اجباری وجود ندارد که ما توپ را به بیرون بزنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز