خبرگزاری کار ایران

آقایی خبر داد:

پلمپ ۳ رستوران در جاده آتشگاه/ کشف ده‌ها کیلو گوشت تنظیم بازاری و ۱۴۰ کیلوگرم گوشت فاسد

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۱۵۴

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از بازرسی ویژه رستوران‌های حاشیه جاده آتشگاه در چهارمین روز سال ۹٨ خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیامک آقایی ضمن اعلام این خبر گفت: امروز ۴ فروردین در راستای "طرح ویژه نظارت نوروز ۹۸" بازرسی و نظارت از رستوران‌های استان البرز ادامه داشت که در این بازرسی‌ها علاوه بر بازرسین سازمان صمت استان البرز، نماینده تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دانشگاه علوم پزشکی نیز حضور داشتند.

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز درباره نتایج این بازرسی‌ها تصریح کرد: طی بازرسی‌های صورت گرفته از رستوران‌های حاشیه جاده آتشگاه پنج رستوران متخلف شناخته شدند که سه رستوران در لحظه پلمپ و پرونده آن‌ها به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

آقایی در ادامه بیان کرد: عدم رعایت آیین‌نامه‌های بهداشتی، گرانفروشی، طبخ غذا با گوشت منجمد تنظیم بازاری و ... از مهم‌ترین دلایل پلمپ این واحدهای صنفی متخلف بوده است.

آقایی ادامه داد: در بازرسی‌های امروز، بازرسان ما موفق به کشف ۱۴۰ کیلوگرم گوشت فاسد در سردخانه یکی از رستوران‌ها شدند که علاوه بر توقیف گوشت مذکور و پلمپ رستوران، پرونده‌ای با قید فوریت تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

این مقام مسئول بیان کرد: متاسفانه یکی دیگر از رستوران‌های آتشگاه هم اقدام به طبخ غذا با گوشت منجمد تنظیم بازاری نموده بود که این امر خلاف قانون بوده و گوشت مذکور باید به دست مردم می‌رسید نه اینکه در رستوران مورد استفاده قرار گیرد.

آقایی در مورد گوشت تنظیم بازاری کشف شده اظهار داشت: این رستوران بیش از ۲۰۰ کیلوگرم گوشت تنظیم بازاری تهیه کرده بود که بازرسین ما حدود ۵۰ کیلوگرم آن را کشف و توقیف کردند. البته مابقی این گوشت هم  طی یک ماه گذشته در رستوران مذکور طبخ شده بود.

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در خاتمه گفت: کلیه گوشت‌های توقیفی به علاوه پرونده‌های متشکله جهت صدور رای نهایی به تعزیزات حکومتی استان البرز ارجاع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز