خبرگزاری کار ایران

آقایی خبر داد:

پلمپ یک رستوران متخلف در کرج/ نظارت بر واحدهای صنفی ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۹۶۷

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از بازرسی ویژه واحدهای صنفی- خدماتی در سومین روز سال ۹٨ خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیامک آقایی ضمن اعلام این خبر گفت: امروز نیز در راستای طرح ویژه نظارت نوروز 98، نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی ادامه داشت که یکی از موارد ویژه نظارتی، گشت بازرسی مشترک از واحدهای طبخ و عرضه غذاست که شامل رستوران ها، تالارها، باغ رستوران ها، طباخی ها، فست فودها و... می شود.

آقایی افزود: در گشت مشترک بازرسی امروز که با حضور نماینده تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دانشگاه علوم پزشکی همراه بود از دهها رستوران و مرکز اقامتی جاده چالوس بازرسی به عمل آمد.

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز درباره نتایج این بازرسی ها تصریح کرد: در طی بازرسی های صورت گرفته دو رستوران و یک باغ رستوران متخلف شناخته شد که یک مورد آن بدلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در لحظه پلمپ و پرونده آن به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ادامه بیان کرد: در سطح شهر نیز تیم های بازرسی سازمان صمت استان البرز بر روند فروش میوه تنظیم بازاری از سردخانه تا جایگاه توزیع و گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد تنظیم بازاری نیز در اقصی نقاط استان نظارت لازم را دارند.

آقایی ادامه داد: در ایام نوروز نظارت بر واحدهای صنفی و خدماتی تشدید شده است مثلا یک تیم ویژه در اکثر ساعات شبانه روز در پایانه مسافری شهید کلانتری حاضر شده و به دقت بر عملکرد شرکت های مسافری و واحدهای خدماتی مستقر در پایانه نظارت می کنند.

این مقام مسول در خاتمه بیان کرد: شهروندان می توانند هرگونه شکایات خود را از واحدهای صنفی- خدماتی را از طریق سامانه ۱۲۴ مطرح کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز