خبرگزاری کار ایران

با وجود آبگرفتگی در برخی مناطق؛

تمام اقامتگاه‎های گلستان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۸۳۵

نگارستان ایران محیای پذیرایی از مهمانان نوروزی است و سیل هم مانع استقبال گردشگران از منظره‎های و جاذبه‎های گردشگری استان گلستان نشده است.

به گزارش ایلنا، باب‎الله تجری (رئیس جامعه هتلداران استان گلستان) با اشاره به اینکه تمام اقامتگاه‎های گلستان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است، گفت: استان گلستان یکی از استان‎های گردشگر پذیر است و علاقمندان زیادی همه ساله به استان گلستان سفر می‎کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی که در گرگان حاکم است تنها شهرهای گمیشان، آق‎قلا و گنبد کاووس دچار سیل و آبگرفتگی شده‌اند ولی دیگر شهرهای استان گلستان مشکل خاصی ندارد و بر این اساس میزان پذیرش گردشگران در هتل‎های استان نسبت به سال‎های گذشته کاهشی نداشته است.

رئیس جامعه هتل‎داران استان گلستان متذکر شد: تبلیغات صدا و سیما و رسانه‎ها به گونه‎ای فضای کل استان را نشان می‎دهد که گویا همه استان به زیرآب رفته و رسانه‎ها نیاز بود توضیحات لازم را در مورد مشکل پیش آمده ارائه می‎کردند.

تجری یادآور شد: تا روز گذشته ضریب اشغال هتل‎های چهارستاره و مطرح استان گلستان بیش از ۹۰ درصد بوده است و سایر هتل ها نیز تا ۵۰ درصد پذیرش مهمان داشتند.

وی گفت: در سطح استان گلستان ۲۸ هتل با ظرفیت ۸۲۰ تخت به مسافران و گردشگران خدمات ارائه می‌دهد.

رئیس جامعه هتلداران استان گلستان متذکر شد: هتلداران با رعایت نرخ مصوب و بدون افزایش نرخ در ایام نوروز به مسافران ارائه خدمات می کند و هیچ هتلی بر اثر سیل گرفتگی و یا آب‎گرفتگی تعطیل نیست.

ستاد خدمات اجرایی سفر در استان گلستان با تشکیل ۱۲ کمیته و همکاری دستگاه‌های اجرایی در تلاش است که در ایام تعطیلات نوروزی مسافران و گردشگران اوقات شادی را در کمال امنیت داشته باشند و در این مسیر به شکل شبانه‌روزی ارائه خدمات می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز