خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران:

یک میلیون و 594 نفر شب اقامت مسافران نوروزی در مازندران ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۵۶۸

مدیر کل صنایع دستی گفت: یک میلیون 594 هزار و 768نفر شب اقامت مسافران نوروزی در مازندران ثبت شد.

به گزارش ایلنا از ساری ،سیف الله فرزانه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار کرد: ثبت این تعداد مسافر مربوط به روزهای 27 تا 29 اسفند سال 97 است . 

وی با بیان اینکه سه روز اخیر 3 اخیر 846 بازدید از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر، صنوف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی درمانی و حمل و نقل صورت گرفته است، ادامه داد: 50 مورد تشویق از تاسیسات گردشگری، اقامتی،پذیرایی،دفاتر مسافرتی و صنوف عرضه مواد غذایی انجام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: 21 مورد تذکر و اخطار کتبی به تاسیسات گردشگری، اقامتی،پذیرایی،دفاتر مسافرتی و صنوف عرضه مواد غذایی داده شد.

فرزانه با بیان اینکه 2هزار و 238 کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم‌سازی شد، افزود: یکهزار 365 مورد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی صورت گرفته است.

وی تعداد اخطاریه بهداشتی را یکهزار و 116 مورد عنوان کرد و گفت: در همین بازه زمانی 26 مورد اماکن بهداشتی در استان تعطیل شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه طی این مدت 395 گردشگر از موزه‌های استان بازدید کردند، تصریح کرد: 81 نفر از اماکن تاریخی فرهنگی استان بازدید کردند.

فرزانه گفت: 15 هزار و  115 مورد گشت انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس در سطح استان انجام شد و 380 مورد گشت کنترل نظارتی استان‌ها و شهرستان‌ها انجام شد.

وی با بیان اینکه به هشت مصدوم عملیات امداد‌رسانی انجام شد، گفت: 103نفر به صورت سرپایی در پایگاه‌های هلال احمر امداد‌رسانی شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان از روستاها را 64هزار و 895 نفر اعلام کرد و افزود: 164 هزارو 128 نفر در روستاهای استان اقامت انتخاب کردند.

وی میزان مصرف بنزین معمولی و سوپر را طی این سه روز 12 هزار و 531 لیتر اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز