خبرگزاری کار ایران

یعقوبی مطرح کرد؛

استقرار 5 بوستان متحرک در مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۳۹۰

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد از استقرار 5 بوستان متحرک در سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مهدی یعقوبی با اعلام این خبر، گفت: با هدف بهره ‌مندی همه شهروندان مشهدی از فضا آرایی‌‌های ویژه نوروز 98، بوستان‎های متحرک در 5 نقطه سطح شهر مستقر خواهد شد و شهروندان می ‌توانند از طرح‎های زیبای این بوستان‎ها لذت ببرند و عکس یادگاری بگیرند.

وی افزود: این پارک‌های متحرک شامل 6 کفه تریلی، ترکیبی از گل‎ها و المان‎های نوروزی است و به مدت 3 روز در یک مکان مستقر می‎‌شود تا مورد استفاده شهروندان قرار گیرد. یکی از این کفی ‌ها به شکل صحنه نمایش چیدمان شده تا محلی برای برگزاری نمایش هم باشد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد با تاکید بر اینکه این بوستان‎ها در مکان‎هایی مستقر می‎شوند که ایستگاه بهارانه در آنجا نیست، اظهار کرد: تلاش شده مکان‎هایی انتخاب شود که به‎لحاظ جای پارک مشکلی نداشته باشد و ظرفیت استقرار کفی تریلی و حضور جمعی از مردم را داشته باشد.

یعقوبی بیان کرد: امروز بیست و نهم اسفندماه اولین بوستان متحرک در تقاطع بولوار نواب صفوی و شارستان واقع در منطقه ثامن مستقر شده و سرود رضوی و نمایش‎های آئینی در کنار این بوستان اجرا می‎شود.

وی درخصوص سایر مکان‎های استقرار این بوستان‌‎ها، گفت: پارکینگ پردیس قائم(عج)، پارکینگ بوستان بهار، پارک ملت و پارک وحدت به‌عنوان مکان های استقرار این بوستان‎ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز