خبرگزاری کار ایران

سرهنگ صمدی مطرح کرد:

ساماندهی مرزها مهم‌ترین اقدامات برای جلوگیری از نفوذ دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۵۰۰

فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: ساماندهی مرز و پاسگاه‌های مرزی از مهم‌ترین اقدامات در راستای مقابله با دشمنان و جلوگیری از نفوذ اشرار و قاچاقچیان به داخل کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تایباد، سرهنگ کاظم صمدی در جمع خانواده‌های گروهان مهندسی رزمی گفت: وجود همدلی و با هم بودن و تقدیر یک معاونت از نیروهای خود سبب خرسندی شده و این نشان از همت و همدلی همگانی دارد.

وی افزود: فعالیت‌های این معاونت سبب رونق و توسعه و آبادانی در مرز شده، اقدامات بسیار خوب این معاونت یک انقلاب جهادی در فرماندهی هنگ مرزی تایباد را رقم زده است.

سرهنگ صمدی تصریح کرد: اقداماتی که در راستای ساماندهی پاسگاه‌های مرزی انجام می شود در راستای نگهداری و حفظ مرز انجام می شود و محافظت از این حریم بر عهده گروهان مهندسی رزمی است و در واقع حکم پشتیبانی را بر عهده دارند.

فرمانده هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد عنوان کرد: اموراتی از قبیل ساماندهی و بازسازی پاسگاه‌های مرزی، بازسازی جاده های مرزی و ساماندهی منازل سازمانی، احداث و راه اندازی سالن ورزشی، رونق و توسعه پارک و فضای سبز منازل سازمانی 60 دستگاه و... از مهمترین اقدامات موثر این معاونت از ابتدای امسال است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز