خبرگزاری کار ایران

جشن‌های بزرگ دهه فجر در شهرداری منطقه ۵ تبریز اجرا می‌شود

کد خبر : ۱۴۱۷۰۹

تجلیل از نابغه ۸ ساله تبریزی و برگزاری اولین دوره مسابقات قرآنی از برنامه‌های پیش بینی شده این ایام هستند.

ایلنا: شهردار منطقه پنج کلانشهر تبریز از اجرای چندین برنامه ویژه به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا یعقوب هوشیار گفت: این منطقه برابر دستور شهردار کلانشهر تبریز و شورای اسلامی شهر امسال برنامه‌های ویژه‌ای را به مناسبت گرامیداشت جشن‌های دهه فجر برگزار می‌نماید.
وی با اشاره به فضا سازی محیط شهری گفت: نصب بنر در سازه‌های فلزی سطح حوزه، لایت باکس‌ها، نصب پرچم‌های بزرگ و پرچم‌های دهه فجر در سطح میادین از مهم‌ترین اقدامات در این زمینه هستند.
شهردار منطقه ۵ تبریز افزود: ۵ مورد طاق نصرت در سطح حوزه نصب و راه اندازی شده است.
هوشیار با اشاره به نور‌پردازی سطح حوزه نیز گفت: علاوه بر نصب ریسه‌های نوری در میدان شهید فهمیده، پرچم بزرگ نوری ایران با تابلو روان در شهرک باغمیشه نصب می‌شود.
وی با بیان اینکه این منطقه علاوه بر توزیع اقلام فرهنگی در مساجد اقدام به برگزاری جشن‌های در مساجد نیز انقلاب می‌نماید.
هوشیار از اجرای ۹ مورد جشن انقلاب و اتوبوس شادی در محلات و مدارس سطح حوزه نیز خبر داد و گفت: همچنین نصب ۳ المان دهه فجر در میادین بزرگ منطقه انجام خواهد شد.
وی تجلیل از خانواده معظم شهدا شاغل در منطقه را از دیگر برنامه‌ها بر شمرد و گفت: تجلیل از نابغه ۸ ساله تبریزی و تزئین ساختمانهای اداری منطقه از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده این ایام هستند.
هوشیار همچنین به برگزاری اولین دوره مسابقات قرآنی فجر اشاره کرد و گفت: این رویداد مهم فرهنگی با شرکت ۵۰۰ نفر از قاریان استان به مدت ده روز در مسجد امام علی(ع) شهرک رشدیه برگزار خواهد شد.
وی در پایان همایش پیاده روی خانوادگی را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده اعلام کرد و گفت: این برنامه ورزشی به مناسبت گرامیداشت قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز از مسیر پارک بانوان تا جاده سلامت پارک رشدیه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز