خبرگزاری کار ایران

شرافتی‌راد مطرح کرد:

فرهنگ‌سازی و برنامه‌ریزی تنها راه‌حل مشکلات ترافیکی

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۰۷۵

فرماندار تایباد گفت: با یک برنامه‌ریزی دقیق و فرهنگ‌سازی بهینه می‌توان مشکلات ترافیکی را برطرف کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تایباد، حسین شرافتی‌راد در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: جلسات شورای هماهنگی ترافیک به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی و حمل ونقل و نیز ارائه راهکارهای لازم و اجرایی تشکیل می‌شود و مصوبات این جلسات جنبه عملیاتی دارد .

وی افزود: شناسایی نقاط پرترافیک و حادثه‌خیز یکی از مهمترین راهکارها برای رفع مشکل ترافیک بشمار می‌رود و جلسات مستمر در حوزه ترافیک سبب رونق و بهبود عبور و مرور شهری می‌شود.

فرماندار تایباد تصریح کرد: با فرارسیدن ایام تعطیلات نوروزی یکی از دغدغه‌های اعضای شورای ترافیک، فراهم کردن بستر مناسب در شهر و جاده‌های مواصلاتی شهرستان و ایجاد نظم و امنیت عمومی است.

وی مطرح کرد: نصب تابلوهای هشداردهنده در نقاط حادثه‌خیز، کنترل و نظارت بیشتر بر تردد خودروها به ویژه هنگام عبور از چهارراه‌ها، ساماندهی خیابان‌های اصلی و پرتردد، جلوگیری از ورود خودروهای سنگین به داخل شهر و هدایت مسیر آنها به سمت کمربندی، ساماندهی سرعت‌گیرها و دوربرگردان‌ها در خیابان‌های اصلی از عوامل کاهش آمار تصادفات و حوادث ترافیکی است.

شرافتی‌راد گفت: ایجاد نظم عمومی یکی از وظایف اصلی پلیس محسوب می‌شود که این مهم بدون همکاری مردم با دستگاه‌های نظارتی میسر نخواهد شد، شهروندان با رعایت قانون نقش بسزایی در رفع مشکلات ترافیکی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز