خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران تاکید کرد:

ضرورت فرهنگ سازی و اقدامات پیشگیرانه در ارتباط با خشکسالی

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۱۹۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت:ورود به مساله خشکسالی یک رویکرد پیشگیرانه است و همه باید پای کاربیایند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: کشاورزی، محیط زیست، آب و گردشگری و مسائل اجتماعی با هم مرتبط هستند و نباید به مسائل تک بعدی نگاه کرد.

حسین زادگان در جلسه پیشگیری و مقابله با خشکسالی در غرب مازندران با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی و اقدامات پیشگیرانه در ارتباط با خشکسالی افزود:ورود به مساله خشکسالی یک رویکرد پیشگیرانه است و همه باید پای کاربیایند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران اظهار داشت: اگر بر آب مدیریت درست نگیرد، گردشگری،اشتغال و اقتصاد جای خودرا به مشکلات می دهد.

وی افزود: باید با تصمیمات درست، مدیریت مصرف، فرهنگ سازی، اطلاع رسانی، توزیع عالمانه و منطقی آب برنامه ریزی مناسب داشته باشیم.

حسین زادگان ادامه داد: نقش رسانه ها بسیار مهم است و یک ضلع از توسعه، رسانه های مکتوب، دیداری و شنیداری و فضای مجازی اند و باید بتوانند مشکلات را منعکس نمایند و البته باید مردم نیز پای کار بیایند و از ظرفیت تشکل های مردم نهاد به درستی استفاده شود.

دیدار با خانواده ی شهیدان علیزاده، بازدید از طرح دریای شهرداری رامسر، بازدید از بیمارستان امام سجاد رامسر از دیگر برنامه های معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در شهرستان رامسر بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز