خبرگزاری کار ایران

شهبازی تاکید کرد:

رونق تولید با حفاظت از محیط زیست دنبال می شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۰۵۵

استاندار البرز گفت: بیش از 150 برند ملی در این استان فعالیت دارند و این در حالی است که رونق تولید را با حفاظت از محیط زیست دنبال می کنیم.

به گزارش ایلنا عزبزاله شهبازی در جلسه شورای اداری که با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست کشور عصر دوشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در دستور برنامه های مدیران قرار گیرد، افزود: خروج آمریکا از برجام، جمهوری اسلامی را متحد تر و منسجم تر کرد.

وی با اشاره به اینکه اشتغال و تولید در البرز جاری و پویا است، ادامه داد: مجموعه مسئولان البرز برنامه محور و خدمت محور در سایه اتحاد و انسجام به ذهنی مشترک برای ایجاد امنیت و رفاه مردم رسیده اند.

شهبازی گفت: البرز یکی از قطب های صنعتی کشور است، بیش از 150 برند ملی در این استان فعالیت دارند ورونق تولید را با حفاظت از محیط زیست دنبال می کنیم.

وی افزود: ظرفیت تولید البرز بسیار بالا است از این رو این استان کمترین تجمعات کارگری و اعتراضی را در شرایط کنونی داشته است، با این تفاصیل انتظار می رود در توسعه طرح ها دانش بنیان و های تک از سوی سازمان محیط زیست همراهی بیشتری را شاهد باشیم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه البرز مهیای پذیرایی از مهمانان نوروزی می شود، عنوان کرد: شهرداران تمهیدات لازم را برای استقبال از مسافران نوروزی در شهرها و روستاها داشته باشند.

وی با بیان اینکه البرز یکی از قطب های صنعتی کشور است، اظهار داشت: در حوزه دارویی، قطعه سازی و موضوعات مختلف این استان می تواند بخش های زیادی از کشور را پشتیبانی کند.

شهبازی با اشاره به اینکه ظرفیت تولید ما از حرکت نایستاده است، گفت: آماری که از تجمعات در حوزه مسایل کارگری در استان نسبت به جمعیت و واحدهای صنعتی موجود در این استان قابل بیان نیست.

وی ضمن تشکر از مدیران استانی برای فعالیت شبانه روزی با هدف توسعه استان افزود: یکی از مسایل این استان تامین حق آبه تالاب صالحیه بوده که انتظار داریم مساعدت هایی در این زمینه صورت گیرد.

شهبازی با بیان اینکه خانه احزاب و سمن های البرز نیز به زودی راه اندازی می شوند افزود: امیدواریم که سال آینده با اقدامات صورت گرفته برای مردم این استان و کشور سال خوبی باشد و آرمان های خوبی که داریم رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه البرز با جاذبه های فراوان طبیعی مقصدی کم نظیر برای طبیعت گردان و گردشگران است، عنوان کرد: باید در این راستا برنامه ریزی بیشتری داشته باشیم.

استاندار البرز گفت: کرج پس از تهران متراکم ترین کلانشهر کشور و در معرض هجوم آلاینده ها است.

وی با اشاره به اینکه جنوب البرز با تهدید بیابان زایی مواجه است، افزود: آماده انعقاد تفاهم نامه برای اجرای طرح های بیابان زدایی در جنوب البرز هستیم.

شهبازی گفت: با تسریع در توسعه راه های البرز درصدد کاهش ترافیک و آلودگی هوا هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز