خبرگزاری کار ایران

شهبازی تاکید کرد:

صف‌های طولانی توزیع مواد غذایی نگران‌کننده است/ توزیع گوشت در البرز مدیریت شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۹۰۶

استاندار البرز با تاکید بر مدیریت توزیع مواد غذایی در روزهای پایان سال، گفت: در تامین گوشت مورد نیاز استان مانعی وجود ندارد ولی در توزیع باید برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در جلسه هماهنگی و استقبال از سفرهای نوروزی که امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با تاکید بر اینکه از معاونت‌های سیاسی، امنیتی و اجتماعی و هماهنگی امور عمرانی استانداری انتظار می‌رود تا پایان سال نشست های تخصصی متناسب با ایام پایانی سال داشته باشند، افزود: سال سختی را پشت‌سر گذاشتیم و با مسائلی که به دلیل خروج کشورهای عضو از برجام صورت گرفت طی این مدت برای سال آینده به نوعی پدافند غیرعامل را برای آینده آینده در نظر گرفتیم و در سطوح مختلف به تعامل و وحدت رسیده ایم.

وی گفت: خلا بزرگی در سرمایه گذاری و توجه به گردشگری البرز صورت گرفته که این امر با توجه به ظرفیت‌های طبیعی موجود در این استان باید با تدابیر ویژه ای به خصوص از سوی معاون هماهنگی امور عمرانی دنبال شود.

شهبازی با اشاره به اینکه سال گذشته در ایام نوروز بیش از 35 میلیون تردد از راه‌های البرز صورت گرفت، افزود: البرز با جاذبه های طبیعی، صنایع دستی و بومی باید مقصد گردشگری باشد چراکه مسافران عبوری هیچ گونه منفعتی برای استان ندارند.

وی گفت: در تامین گوشت مورد نیاز استان مانعی وجود ندارد ولی در توزیع باید برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.

شهبازی افزود: مسئولان ارشد نظام از تشکیل صف های توزیع مواد غذایی ناراحت هستند از این رو با مدیریت درست در این رابطه می توان دغدغه ها را برطرف کرد.

وی عنوان کرد: باید بازارچه های صنایع دستی و محصولات بومی و محلی برای مسافران نوروزی با همکاری شهرداران و فرمانداران پیش بینی شود.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه ما بعنوان نمایندگان دولت در استان مامور به ایجاد امنیت و آرامش هستیم، گفت: بر این اساس باید تدابیر لازم را طی برنامه ریزی دقیق در این راستا داشته باشیم.

وی افزود: ناظران بهداشت باید نظارت دقیقی بر غذاخوری ها و اغذیه فروشی‌های بین راهی داشته باشند چرا که ما مسئول تامین و حفاظت از سلامت مردم هستیم.

وی ادامه داد: فرمانداران، بخشداران و شهرداران علاوه بر اینکه باید شبانه روز در دسترس و آنلاین باشند نظارت های سرزده بر حوزه خود را نیز باید در دستور کار داشته باشند.

شهبازی گفت: طی نشستی با مدیران بانک ها باید وضعیت دستگاه های عابربانک و خودپرداز در ایام پایانی سال نظارت شود.

وی افزود: سوخت رسانی نیز باید در این شرایط به دقت رصد شود و البته در حوزه آب نیز مشکلی وجود ندارد ولی صرفه‌جویی باید فرهنگسازی شود.

استاندار البرز اضافه کرد: از معاون هماهنگی امور عمرانی انتظار دارم با نظارت دقیق بر روند برگزاری جلسات کمیسیون ماده 5، امور زیربنایی، تبصره یک ماده یک، از اراضی کشاورزی حفاظت کنند، چراکه ارزش افزوده بالای اراضی البرز موجبات سو استفاده برخی را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه کلید طلایی شهر در دست شهرداران است، عنوان کرد: فرمانداران و شهرداران با حضور میدانی در سطح شهرها و اماکن عمومی بویژه در ایام نوروز از مسائل و مشکلات بطن جامعه باخبر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز