خبرگزاری کار ایران

به دنبال ریزش کوه صورت گرفت؛

اسکان موقت مسافران محور کرج-چالوس/ انسداد محور و مشکل ترافیک برطرف شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۱۲۷

استاندار البرز گفت: با هماهنگی های صورت گرفته انسداد جاده به دلیل ریزش کوه در محدوده استان مازنداران برطرف شده و ترافیک محور کرج_چالوس تحت کنترل است.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی شامگاه چهارشنبه در حاشیه جلسه مدیریت بحران البرز با بیان اینکه ریزش کوه و انسداد جاده در محدوده استان‌مازندران ترافیک سنگین‌چالوس را ایجاد کرده بود،افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته اکنون مشکل رفع شده است.

وی با اشاره به اینکه تعطیلات آخر هفته موجبات افزایش ترددها در محور کرج چالوس را فراهم کرده، ادامه داد: برودت هوا و بارش سنگین برف نیز بر کندی ترددها افزوده است.

شهبازی گفت: ۲ جلسه اضطراری و شامگاهی مدیریت بحران در استانداری البرز و بخشداری آسارا برگزار شده است.

وی افزود: اکنون معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز و سرپرست فرمانداری کرج به محور کرج چالوس اعزام شده اند تا از نزدیک روند خدمات رسانی را مورد بررسی قرار دهند.

استاندار البرز اضافه کرد: بر اساس گزارشات نیروهای اعزام شده و سیستم مانیتورینگ مدیریت بحران اکنون نیروهای راهداری، امدادی و خدماتی در محل حضور دارند و شرایط تحت کنترل است. 

وی گفت: مشکل خاصی در محدوده البرز وجود ندارد و مسافران در محل های تعیین شده اسکان پیدا کرده‌اند. 

شهبازی افزود: لحظه به لحظه وضعیت جاده کرج چالوس رصد می شود و تاکنون مشکل غیر قابل کنترلی وجود نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز