خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

شرایط را برای کسب رضایت اصناف فراهم می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۸۸۷

استاندار البرز، گفت: سیاست‌های دولت با توجه به درک درستی که از اصناف دارد، برخورد قهری و پرونده سازی برای فعالان این عرصه نیست لذا علاوه بر نظارت دقیق، بستر را به گونه ای مهیا می کنیم که اصناف با آرامش خاطر به فعالیت بپردازند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در نشست با روسای اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف استان با هدف ایجاد ثبات و تداوم آرامش در بازار که  در محل اتاق اصناف البرز برگزار شد، گفت: اتحاد و همدلی بین صنوف مختلف، اتحادیه‌ها و اتاق های اصناف استان تاکنون نتیجه بخش بوده است.

وی با اشاره به جمعیت 80 هزار نفری اصناف در البرز اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای حضورم در استان بخش خصوصی و اصناف را به عنوان معتمدان خود شناختم.

شهبازی گفت: سیاست‌های دولت با توجه به درک درستی که از اصناف دارد، برخورد قهری و پرونده سازی برای فعالان این عرصه نیست چراکه آنها را افرادی عادل، نجیب، منصف و اخلاق مدار می‌دانیم.

وی افزود: علاوه بر نظارت دقیق، بستر را به گونه‌ای مهیا می‌کنیم که اصناف با آرامش خاطر به فعالیت بپردازند به این دلیل که آنها از جنس مردم هستند و در جهت کسب رضایت آنها اقدام می کنند.

استاندار البرز اضافه کرد: البرز به دلیل استقرار بخش بالایی از قشر مولد بعنوان سرمایه گذاران خرد و کلان، واحدهای تولیدی و صنفی فعال، تجار و ... نقش تامین کننده برای سایر استان های کشور را نیز دارد و همچنین به نوعی در بخش های مختلف خودکفا است.

شهبازی با اشاره به اینکه صنوف استان افرادی خیر هستند که در نوع دوستی و اقدامات خیرخواهانه همواره پیشتاز هستند، افزود: خیرین البرز نام این استان را در کشور به درخشش درآورده اند.

وی عنوان کرد: شبکه‌های توزیع با کمک اتحادیه‌ها و اصناف استان ساماندهی می شود از این رو برای جلوگیری از صف کشیدن مردم برای دریافت مواد غذایی باید توزیع، مدیریت شود.

استاندار البرز گفت: شهرداری‌ها در این برهه که مشکلات و موانعی سر راه اصناف وجود دارد باید همراهی بیشتری با آنها داشته باشند.

وی افزود: اکنون باید مسائل جزئی و بی تاثیر را کنار گذاشت و از اصناف حمایت کنیم تا بتوانند بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز