خبرگزاری کار ایران

کیانی خبر داد:

دستگیری سارق حرفه‌ای کارت‌های عابر بانک در تربت جام

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۴۶۶

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام از دستگیری سارق حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت جام، هوشنگ کیانی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از کارت‌های عابر بانک شهروندان در مقابل دستگاه‌های خودپرداز که افراد سالخورده قربانی این سرقت‌ها قرار گرفته بودند، ماموران پلیس اگاهی با همکاری ماموران تجسس کلانتری این شهرستان رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و کنترل دوربین‌های مدار بسته محل سرقت توانستند سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی این فرد را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی تربت جام گفت: متهم در بازجویی فنی و پلیسی بعمل آمده صراحتا به 11 فقره سرقت از کارت‌های عابر بانک در شهرستان تربت جام، مشهد، اهواز، سوسنگرد و یک فقره سرقت طلا از تهران با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: سارق با ایستادن در مقابل عابر بانک های سطح شهر، به بهانه کمک به افراد کم سواد، از کارت‌های عابر بانک شهروندان مبلغی به حساب خود انتقال و با این شگرد سرقت را انجام می داد.

وی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز