خبرگزاری کار ایران

دستگیری عامل دو فقره سرقت ناکام از عابربانک‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۱۱

انتظامی رفسنجان استان کرمان از دستگیری سارقی خبر داد که با تخریب دستگاه‌های عابر بانک، قصد سرقت وجوه نقد این دستگاه ها را داشت.

ایلنا: انتظامی رفسنجان استان کرمان از دستگیری سارقی خبر داد که با تخریب دستگاه‌های عابر بانک، قصد سرقت وجوه نقد این دستگاه‌ها را داشت.
به گزارش ایلنا، سرهنگ «محمد مهدوی نیا» در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع دو فقره سرقت ناکام از دستگاه‌های عابر بانک در شهر رفسنجان موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت وماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و با بازبینی دوربین‌های مداربسته بانک‌ها، موفق به شناسایی سارق شدند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: سارق پس از انتقال به کلانتری تلاش فراوانی داشت تا خود را بی‌گناه جلوه دهد، اما هنگامیکه در برابر مدارک قطعی ماموران قرار گرفت نتوانست برای آن‌ها توضیحی ارائه کند و ناچار لب به اعتراف گشود.

وی در ادامه گفت: ماموران با شناسایی مخفیگاه این مجرم، موفق به دستگیری وی، در عملیات غافلگیرانه شب گذشته شدند.
فرمانده انتظامی رفسنجان در پایان بیان کرد: مجرم دستگیر شده پس از بازجویی‌های مقدماتی به دو فقره سرقت ناکام از دستگاه‌های عابر بانک اعتراف نمود که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و جهت تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی ارسال شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز