خبرگزاری کار ایران

فرماندار یزد مطرح کرد:

تامین پارکینگ در نقاط مختلف یزد/ضرورت کنترل قیمت‌ها و امنیت بازار

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۰۲۷

فرماندار یزد بر ضرورت کنترل و مدیریت بازار شب عید توسط دستگاه‌های نظارتی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمحمد رستگاری در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان یزد با اشاره به ضرورت نظارت دقیق و مستمر بر عملکرد نوروزی دستگاه‌ها و اصناف در ایام نوروز، اظهار داشت: نظارت بر قیمت ها در بازار به ویژه در ایام نوروز تشدید می شود و بیشتر و دقیق تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم باید اقدامات ستاد خدمات سفر شهرستان را ببینند، ادامه داد: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید ایام نوروز را در یزد حضور داشته باشند و به امور و برنامه‌ها نظارتو رسیدگی داشته باشند.

فرماندار یزد با بیان اینکه بازدیدهای میدانی و انجام گشت‌های سر زده در این ایام شدت خواهد داشت افزود: با تعامل و هماهنگی بین بخشی در ارائه خدمت صحیح به مسافران نوروزی و تلاش شبانه روزی گروه های نظارت و کنترل بازار از جمله ضرورت‌های اجرایی در بحث خدمات نوروزی است.

رستگاری با تاکید بر نظارت‌های بهداشتی در بحث تامین امنیت غذایی مسافران نوروزی در یزد اضافه کرد: لازم است مجوزهای لازم برای ایجاد غرفه و بازارهای نوروزی در یزد با رعایت کامل قانون باشد و تمامی مواد و تبصره های قانونی در این مهم دیده شود.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر حضور مسافران نوروزی در یزد و لزوم دسترسی به اماکن دیدنی و تاریخی به ویژه در بافت ثبت شهده جهانی عنوان کرد: تامین پارکینگ در نقاط مختلف یزد نقش مهمی در کنترل ترافیک و ارتباط محورهای مواصلاتی به بافت تاریخی ایفا می‌کند.

فرماندار یزد با اشاره به اهمیت تدوین برنامه‌های شاد و متنوع ویژه نوروز در سطح شهر یزد، تاکید کرد: برخورد خوب با مسافران نوروزی و در دسترس بودن مدیران واحدهای مختلف ملاک ارزیابی فرمانداری در ستاد خدمات سفر شهرستان یزد است.

همچنین با اشاره به لزوم مشارکت مردم برای کاهش بار ترافیکی ایام نوروز خاطرنشان کرد: باید برای کنترل ترافیک برنامه‌ریزی دقیقی از سوی دستگاه‌های مربوطه انجام شود، مردم نیز باید در روند کنترل ترافیک همکاری لازم را با دستگاه مربوطه انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز