خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین در شهر محمدیه:

مهم‌ترین وظیفه شهرداری ها، کسب اعتماد مردم است

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۶۹۹

استاندار قزوین گفت: مهم‌ترین وظیفه شهرداری ها و شوراهای اسلامی کسب اعتماد مردم است که موجب افزایش همکاری ها میان شهروندان و این دستگاه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در مراسم بهره‌برداری از 14 پروژه شهر محمدیه تاکید کرد: باید به این موضوع واقف بود که اگر مردم به شهرداری ها اعتماد لازم را داشته باشند برای پرداخت عوارض و مالیات به موقع اقدام کرده و موجب تسریع در کارهای عمرانی خواهند شد.

زاهدی یادآور شد: افتتاح هر طرح عمرانی بیانگر فعالیت های صورت گرفته از سوی دستگاه‌های متولی و همکاری و همراهی لازم میان شهرداری ها و مردم است.

وی ادامه داد: طرح‌هایی که امروز در شهر محمدیه در زمینه‌های فرهنگی، گردشگری، تفریحی، ترافیکی، ایمنی و سلامت به بهره‌برداری رسیدند بیانگر وظایف سنگین شهرداری‌ها در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی است و باید شهروندان نیز قدردان این دستگاه های خدمات رسان هستند.

امروز با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان، فرماندار البرز، امام جمعه محمدیه و مدیران دستگاه های اجرایی 10 طرح با 71 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید و چهار طرح دیگر نیز کلنگ زنی شد.

شهر محمدیه از توابع شهرستان البرز در 15 کیلومتری شرق قزوین قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز