خبرگزاری کار ایران

فرماندار نکا:

برگزاری مسابقات‌ورزشی گامی برای توسعه ورزش در بین کارگران است

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۷۵۹

توجه به سلامت کارگران به عنوان نیروهای کار و مولد جامعه ما از مسائل اساسی است. / تمامی امکانات برای برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی کارگران مازندران به میزبانی نکا آماده شد.

فرماندار نکا گفت: تمامی امکانات برای برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی کارگران مازندران به میزبانی نکا آماده شد.

به گزارش ایلنا از نکا، رحیم قاسمی طوسی با بیان اینکه با ورزش می‌توان تن و جسمی سالم داشت و روح سالم تقویت کرد، اظهار کرد: باید با تداوم برگزاری مسابقات و فعالیت‌های ورزشی منظم و قانون‌مند خصلت‌های جوان‌مردانه و فرهنگ اسلامی را در میان جامعه کارگری گسترش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه توجه به سلامت کارگران به عنوان نیروهای کار و مولد جامعه ما از مسائل اساسی است گفت: برگزاری این دوره از مسابقات ورزشی گامی برای توسعه ورزش در بین کارگران کشور است.

فرماندار نکا خاطرنشان کرد: کارگران از اقشار زحمت‌کش این جامعه هستند که با توجه به تلاش همه‌جانبه در عرصه‌های مختلف سازندگی، نیاز به نشاط و شادابی دارند و برگزاری چنین مسابقات و المپیاد ورزشی کارگری موجب ایجاد نشاط در این قشر و همچنین فراهم شدن رقابت، رفاقت و دوستی در بین کارگران کشور می‌شود.

وی در رابطه با حضور ورزشکاران و زمان مسابقات در این شهرستان، بیان‌داشت: با هماهنگی انجام شده ۱۰۰ تکواندوکار به همراه مربی، سرپرست و داور از ۶ تا ۱۰ اسفندماه در اردوگاه شهدای ارتش شهرستان نکا مستقر می‌شوند.

قاسمی طوسی افزود: تمامی امکانات و تجهیزات ورزشی، سالن ورزشی محل برگزاری مسابقات برای برگزاری این دوره از المپیاد ورزشی به میزبانی نکا آماده است و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

وی با اعلام اینکه وسایل ایاب و ذهاب، اسکان، خوابگاه، تغذیه، تمهدیدات ترافیکی، امنیتی و انتظامی، فراهم شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان نکا از شهرستان‌های گردشگرپذیر با جاذبه‌های مختلف طبیعی و بکر است لذا شرایط بازدید ورزشکاران از اماکن تفریحی، زیارتی و سیاحتی و همچنین آشنایی با صنایع دستی و میراثاین شهرستان فراهم شده است.

فرماندار نکا با اشاره به اینکه این شهرستان، میزبان برگزاری مسابقات تکواندو المپیاد کارگران کشور است، یادآور شد: در این رابطه جلسه‌های مختلف و نشست فوق‌العاده برگزار شد و تصمیمات مختلفی برای برگزاری هر چه بهتر نخستین المپیاد ورزشی کارگران کشور اتخاذ شد تا ورزشکاران از فضای مناسب ورزشی و رفاهی برخوردار باشند.

قاسمی‌طوسی بیان کرد: شهرستان نکا به‌دلیل داشتن کارخانه سیمان، نیروگاه برق و شرکت‌ها و واحدهای مختلف صنعتی یکی از شهرهای مهم مازندران در زمینه اشتغال و کارآفرینی است که نقش مهمی در تولید، اقتصاد و صادرات مازندران دارد.

وی با اشاره به حمایت مالی شرکت‌های تولیدی سیمان و نیروگاه، شهرداری، آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‌های شهرستان، افزود: با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز و سفرهای نوروزی، این مسابقات فرصتی است تا ورزشکاران از نقاط گردشگری شهرستان دیدن کنند و با مکان‌های دیدنی آشنا شوند.

به گزارش ایلنا، نخستین المپیاد ورزشی کارگران کشور در ۱۹ رشته ورزشی آقایان و پنج رشته ورزشی بانوان، با شرکت یک‌هزار و ۶۵۵
ورزشکار مرد و ۳۳۵ ورزشکار زن در رشته های دو و میدانی، تنیس روی میز، بسکتبال، والیبال ساحلی، فوتبال، جودو، دوچرخه سواری، فوتسال، هندبال، والیبال سالنی، وزنه‌برداری، بدنسازی، شطرنج، تکواندو، کاراته، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، شنا، اسکواش، کوهنوردی، ژیمناستیک، بدمینتون و آمادگی جسمانی برگزار می‌شود.

شهرهای ساری، نوشهر، بابل، نور، قائمشهر، بابلسر، جویبار، آمل، تنکابن، نکا، میاندرود، محمودآباد و فریدونکنار به عنوان میزبان رشته‌های مختلف این دوره از مسابقات هستند.

آیین افتتاحیه نخستین المپیاد ورزشی کارگران کشور در مازندران، پنج‌شنبه پنج اسفندماه در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز