خبرگزاری کار ایران

وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد :

آغاز ثبت نام دریافت تسهیلات تولیدو اشتغال/ اختصاص 20 هزار میلیارد تومان

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۸۶۷

وزیر صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت نام دریافت تسهیلات تولید و اشتغال خبر داد و گفت: با تفاهم انجام شده میان وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان برنامه و بودجه کشور حدود 20 هزار میلیارد تومان به تسهیلات تولید و اشتغال اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا از وزارت صمت، رضا رحمانی با اعلام این خبر گفت: 10 هزار میلیارد تومان توسط منابع بانک ها و 10 هزار میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده و هزار میلیارد تومان هم یارانه سود تسهیلات منظور شده است.

وی عنوان کرد: در این برنامه، با تخصیص یارانه سود پیش‌بینی شده، نرخ نهایی سود تسهیلات طرح‌ها و واحدهای تولیدی در صورت تحقق اهداف مربوط، برای مناطق برخوردار، به 14درصد و برای مناطق کمتربرخوردار، به 12درصد کاهش می‌یابد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص زمان بندی بازپرداخت تسهیلات افزود: دوره بازپرداخت تسهیلات تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی و معدنی و توسعه واحدهای موجود( بازسازی و نوسازی) در یک دوره 5 ساله با 12 قسط در سال است که 6 ماه تنفس و 6 ماه دوره مشارکت دارد.

رحمانی ادامه داد: زمان بندی بازپرداخت تسهیلات سرمایه در گردش یک دوره یک ساله با 12 قسط است.

وی بیان کرد: مراحل تخصیص و نحوه ارائه تسهیلات در سایت بهین ‌یاب به آدرس www.behinyab.ir مشخص شده و دستورالعمل اجرایی آن به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز