خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

پیگیری جرائم از طریق سامانه‌ها به سرعت انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۶۲۹

فرمانده نیروی انتظامی گفت: قرارگاه ترافیکی ما از 25 اسفندماه تا 17 فروردین ماه سال 98 آغاز به کار می‌کند و ما تا پایان تعطیلات و پایان سفرهای مردم قرارگاه نوروزی‌مان پابرجا خواهد بود و ارائه خدمات می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری در مراسم بهره‌برداری از مراکز پایش تصویری و سامانه هوشمند نظارتی معاونت عملیات ناجا در جمع خبرنگاران گفت: همان‌طور که می‌دانید امروز سامانه پایش تصویری و سامانه هوشمند نظارتی معاونت عملیات ناجا امروز راه‌اندازی شد و ارتقا پیدا کرده است. ما از چهار سامانه به بیش از 20 سامانه امروز دستیابی پیدا کردیم و تقریباً تمام ماموریت‌ها و مسئولیت‌هایی که مربوط به پلیس‌های تخصصی‌مان است به صورت یکجا در مرکز فرماندهی و کنترل تجمیع شده است.

وی ادامه داد: این سامانه‌ها به صورت تصویری و نوشتاری سراسر کشور را رصد خواهد کرد. این اقدام به همت همکاران بنده در معاونت عملیات ساوای ناجا و همکاری دیگر دستگاه‌ها صورت گرفته است و توانسته اشراف ما را بر اتفاقاتی که رخ می‌دهد افزایش دهد. همچنین در حوزه ترافیکی خدماتی را که از سوی پلیس راهور ارائه می شود تسهیل کرده و پیگیری جرائم از طریق این سامانه‌ها به سرعت انجام می‌شود.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: نتیجه این سامانه‌ها و مرکزی که امروز ارتقا پیدا کرده است امیدواریم باعث بهبود ارائه خدمات ناجا به مردم شود و باعث امنیت و آرامش بیشتر در جامعه گردد.

اشتری در پاسخ به این سوال که با توجه به افزایش سفرهای نوروزی این سامانه چقدر می‌تواند به تمهیدات ترافیکی پلیس کمک کند، تصریح کرد: امروز همزمان قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی نیز آغاز به کار کرده است و مجموعه نیروی انتظامی چه در ستاد مرکزی و چه در استان‌ها و شهرستان‌ها آماده ارائه خدمات به مسافرین نوروزی در این ایام هستند. البته قرارگاه ترافیکی ما از 25 اسفندماه تا 17 فروردین ماه سال 98 آغاز به کار می‌کند و ما تا پایان تعطیلات و پایان سفرهای مردم قرارگاه نوروزی‌مان پابرجا خواهد بود و ارائه خدمات می‌کند. بدون تردید هرچقدر ما به تجهیزات دست پیدا کرده و از فناوری روز استفاده کنیم در سرعت و دقت‌مان در انجام ماموریت‌ها تاثیر بسیاری خواهد داشت و نسبت به سال گذشته بهتر و با سرعت بالاتری می‌توانیم خدماتی را ارائه دهیم.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: امروز قرارگاه نوروزی فرماندهی ناجا که در ذیل آن قرارگاه‌های مختلف پلیس‌های تخصصی قرار دارد آغاز به کار خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که از چه تعداد نیرو برای طرح نوروزی استفاده می‌شود، گفت: پیش‌بینی ما این است که از بیش از 150 نفر مامور در طرح نوروزی استفاده کنیم. این نیروها به صورت تمام وقت در خدمت مردم خواهند بود. ما به مسافران توصیه می‌کنیم به مطالبی که همکاران بنده تذکر می‌دهند توجه کنند و توصیه‌های آنها را جدی گرفته و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و سفرهایشان را مدیریت کرده و تعجیل در سفر نداشته باشند.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان بسیاری در حوزه‌های سخت افزاری مانند تولید دوربین فعالیت می‌کنند شما چقدر از تولیدات داخل استفاده کردید گفت: بیش از 95 درصد سامانه‌های ما از تولیدات داخلی است به غیر از مواردی که باید از تجهیزاتی استفاده می‌کردیم که در اختیار ما نبود که بحث آنها نیز جدا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز