خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

نصب دوربین های مداربسته در محلات آلوده به مواد مخدر مازندران ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۳۱۰

بخش عمده از محلات آلوده مازندران پس از بررسی های فراوان با کمک شورای تامین استان و شهرستانها و شورای هماهنگی مواد مخدر، بازسازی و بهسازی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: نصب دوربین های مداربسته در محلات آلوده مازندران با هدف شناسایی مراکز اصلی توزیع این مواد خانمان برانداز ضروری است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، علیرضا یونسی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان که به میزبانی گلوگاه برگزار شد اظهار کرد: در صورت اجرای صحیح این طرح با مشارکت نیروی انتظامی و سایر نهادها، می توانیم در راستای جلوگیری از آلودگی بیشتر جامعه و حرکت به سمت زندگی بهتر گام برداریم.

وی بیان کرد: بخش عمده از محلات آلوده مازندران پس از بررسی های فراوان با کمک شورای تامین استان و شهرستانها و شورای هماهنگی مواد مخدر، بازسازی و بهسازی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران همچنین بر تداوم فعالیت نهادهای امنیتی استان برای حذف مناطق آلوده تاکید کرد و گفت: یکی دیگر از روش های پاکسازی این مناطق، اجرای طرح های فرهنگی در مناطق آلوده و پاکسازی شده است.

یونسی حمایت از معتادان رها شده از بند مواد مخدر را ضروری دانست و گفت: معتادان پس از گذراندن دوره درمان و خارج شدن از کمپ ها، باید مدتی را در یک مکان مناسب و تحت کنترل زندگی کنند که تهیه این نوع مکانها برعهده شهرداری ها است.

وی با اشاره به افزایش فراوان کشفیات مواد مخدر در مازندران گفت: مقابله با کارگاه های تولید شیشه و مواد مخدر صنعتی، از جمله برنامه های دائمی و بدون توقف نیروی انتظامی و دیگر سازمان های مرتبط است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز