خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانده انتظامی استان کرمان:

۱۰۰ دوربین شهری بر رفتار رانندگان نظارت دارند

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۷۶۵

معاون عملیات فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه پلیس کرمان از طریق ۱۰۰ دوربین شهری بر رفتار رانندگان نظارت می‌کند، گفت: در سطح شهر کرمان بیش از ۵۰ دوربین نظارتی بر سرچهارراه‌ها نصب شده است.

معاون عملیات فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: مرکز مانیتورینگ از طریق دوربین‌های نصب شده در سطح شهر فعالیت‌های سطح شهر را تحت نظر دارد.

به گزارش ایلنا ازکرمان، سرهنگ " ناصر فرشید در حاشیه بازدید خبرنگاران از مرکز مانیتورینگ فرمانده انتظامی استان، " افزود: اصحاب رسانه در بحثتأمین امنیت سلامت جامعه نقش اساسی دارند

وی با اشاره به اینکه از سال ۸۸ مرکز مانیتورینگ نیروی انتظامی استان کرمان راه‌اندازی شده است، گفت: این مرکز در سطح مرکز کرمان و سه شهرستان استان راه‌اندازی شده است.

سرهنگ فرشید از وجود ۱۰۰ دوربین نظارتی در سطح مرکز کرمان و سه شهرستان استان خبرداد و گفت: در سطح شهر کرمان بیش از ۵۰ دوربین نظارتی بر سرچهارراه‌ها نصب شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کشورهای دیگر حضور پلیس در سطح شهر کمرنگ است، در حالی که حضور فعالی به شکل نامحسوس دارند.

معاون عملیات فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: تخلفات رانندگی، کنترل کاروان‌های عروسی و سوژه‌های دیگر در سطح شهر از طریق دوربین‌های نصب شده بررسی می‌شود.

سرهنگ " فرشید " با اشاره به اینکه دوربین‌های در سطح شهر کرمان به شکل شبانه‌روزی فعال هستند، بیان کرد: انضباط ترافیکی با استفاده از این دوربین‌ها در سطح شهر انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سطح جاده‌‌های استان نیز دوربین‌هایی برای نظارت نصب شده که با پلیس راه لینک هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز