خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرایی طرح پلاسکو در گفت‌وگو با ایلنا:

بیش از 50 درصد گودبرداری پلاسکو به اتمام رسیده است

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۵۴۸

پروژه ساخت پلاسکوی جدید پس از فراز و نشیب فراوان و هماهنگی با دستگاه‌های مسئول سرانجام در مهر ماه سال 97 آغاز شد و محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان چندی پیش با توجه به آغاز کار و پیشرفت آن تاکید کرد پروژه به گونه‌ای برنامه ریزی شده است که پلاسکوی جدید تا مهر سال 99 به بهره برداری برسد.

علی رحیمی، مدیر اجرای طرح ساختمان پلاسکو در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین وضعیت این طرح گفت: خاکبرداری ساختمان پلاسکو با قوت در حال انجام است و امیدواریم تا پایان اسفند ماه بتوانیم کار خاک برداری را به اتمام برسانیم.

رحیمی درخصوص فعالیت‌هایی که هم اکنون در محل پروژه پلاسکو در حال اجراست؛ گفت: با توجه به نگرانی  واحدهای تجاری اطراف و احتمال آسیب رسیدن به سازه‌های اطراف سایت پلاسکو برای اجرای عملیات گود برداری از روشی جدید موسوم به TOP-DOWN  استفاده کردیم و امروز چهل و هشتمین  و در واقع آخرین ستون محافظ در عمق 32 متری زمین کارگذاشته شد و به همین دلیل سرعت حفاری تا رسیدن به تراز منفی 28 متری زمین با سرعتی بیشتر از قبل صورت خواهد پذیرفت.

رحیمی با اشاره به  شرایط ترافیکی منطقه و ازدحام  جمعیت در ایام ماه‌های پایانی سال خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت‌های ترافیکی منطقه12 توانستیم تا کنون حدود 9 هزار متر مکعب خاک‌برداری کنیم و برآورد می‌کنیم  12 هزار متر مکعب دیگر  نیز باید خاک‌برداری صورت پذیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز