خبرگزاری کار ایران

از سوی مصوبه شورای‌عالی شهرسازی:

بارگذاری پلاسکو به شهردار و استاندار تهران ابلاغ شد/تامین پارکینگ با هماهنگی شهرداری

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۰۰۶

دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در نامه‌ای به شهردار و استاندار تهران مصوبه شورا را در ارتباط با بارگذاری پروژه ساختمان پلاسکو در دو بند، ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق‌مالواجرد در نامه‌ای به پیروز حناچی شهردار تهران و انوشیروان محسنی بندپی استاندار و رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران مصوبه شورای‌عالی را پیرامون بارگذاری پروژه ساختمان پلاسکو، ابلاغ کرد.

در متن مصوبه آمده است: به استحضار می‌رساند، شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه مورخ ۹۷.۱۰.۲۴ خود مصوبه شماره ۵۸۰ مورخ ۱۳۹۷.۶.۲۶ کمیسیون ماده ۵ شهر تهران در خصوص میزان بارگذاری پروژه ساختمان پلاسکو را با توجه به تصمیمات متخذه در جلسه مورخ ۱۳۹۵.۱۲.۲ خود مورد بررسی قرار داد و مصوبه مذکور را منوط به تحقق شرایط زیر تایید کرد.

۱. میزان بارگذاری طرح با عنایت به موافقت سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در جلسه مورخ ۹۷.۲.۲۲ (در محل استانداری تهران) در سقف طبقات تعیین شده در مصوبه کمیسیون ماده ۵ صرفا محدود به تامین مجموع زیربنای واحد تجاری دارای حقوق مکتسبه پیش از تخریب، یادمان شهدای آتش‌نشان و فضای تاسیسات و پشتیبانی از جمله پارکینگ شود. لذا احداث زیربنای تجاری مازاد بر حقوق مکتسبه قبلی مورد تایید نیست.

۲. پارکینگ موردنیاز ساختمان مطابق ضوابط ملاک‌عمل طرح تفصیلی (در داخل ساختمان یا نزدیکترین فاصله ممکن) با هماهنگی شهرداری تهران تامین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز