خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار یزد:

دستگاه‌های قانون‌گذار از کسب و کارهای نو عقب ماندند/ دولت از توسعه کسب و کارهای نوپا حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۳۳۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با اشاره به رویکرد دولت تدبیر و امید در حمایت از توسعه کسب و کارهای نوپا، دارای نوآوری و فناورانه گفت: دستگاه‌های قانون‌گذار از کسب و کارهای نو عقب ماندند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی زینی‌وند در کارگروه تخصصی کاهش موانع فعالیت کسب و کارهای مجازی اظهار داشت: کسب و کارهای نوپا با توجه به بازار عرضه و تقاضا، خدمات سریع تر و ارزان تر مورد استقبال مردم واقع شده ‌است و رشد قابل توجه و امیدوارکننده شرکتهای دانش بنیان و شتاب دهنده در استان را نیز شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: دستگاه‌های قانون‌گذار و تصمیم‌گیرنده از تحولات کسب و کارهای نو، کمی عقب ماندند که البته این به رشد فزاینده و سریع این کسب و کارها باز می‌گردد.

‌زینی‌وند خاطرنشان کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید به ویژه با سیاست‌های معاون علمی و فناوری ریاست جمهور حمایت از توسعه کسب و کارهای نوپا، دارای نوآوری و فناورانه است و در این رابطه در استان یزد نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با تأکید بر پرهیز از نگاه و وضع قوانین سنتی در حوزه کسب و کارهای نوپا عنوان کرد: آسان ترین و بهترین راه برای تغییر این نوع نگاه، انتخاب مدیرا‌نی است که مجهز به دانش روز دنیا هستند و درک درستی از فعالیت در رابطه با این نوع کسب و کار‌ها دارند.

زینی وند اظهار کرد: امید است در یکی دو سال آینده مسیر فعالیت های شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا و فناورانه در کشور و استان بسیار مطلوب تر از گذشته باشد و با وجود جوانان نخبه و خوش فکر در این حوزه شاهد ایرانی متفاوت در آینده باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار هدف از تشکیل این کمیته تخصصی را حمایت از کسب و کارهای قانونی دانست و گفت: کارهایی که در بستر فضای مجازی شکل می گیرند باید به صورت قانونی حمایت شوند و توسعه یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز