خبرگزاری کار ایران

فرماندار تفت مطرح کرد:

ضرورت نور پردازی اماکن تاریخی و گردشگری تفت/ آمادگی دستگاه‌های خدمت رسان

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۲۲۹

فرماندار شهرستان تفت با اشاره به اینکه نورپردازی، جان دهی دوباره به ارزشمندترین بناهای تاریخی شهر است گفت: ضرورت دارد تا اماکن تاریخی و گردشگری تفت به ویژه در شب نورپردازی شود.

محمد محامدی در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به برگزاری نشست هماهنگی ستاد خدمات و سفر نوروزی اظهار داشت: شهرستان تفت برای استقبال از مسافرین نوروزی نیاز به یک‌خانه تکانی دارد تا با طراوت بهاری و شادابی پذیرای مهمانان نوروزی باشیم.

وی با بیان اینکه تمام توان دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای آماده سازی و ارائه خدمات به کار گرفته خواه شد ادامه داد: در راستای خدمات‌رسانی و رفاه حال گردشگران و مسافران از تمام توان دستگاه‌های مستقر در شهرستان استفاده می‌شود تا به بهترین نحو ممکن این منطقه، به گردشگران و مسافران شناخته و فرصت‌ها و مزیت‌های شهرستان معرفی شود.

محامدی خواهان معرفی تمامی مکان‌های گردشگری و امکان عمومی در نقشه‌های گردشگری شد و تصریح کرد: باید با بازدید از این اماکن نقایص احتمالی رفع و به نظافت راه‌های منتهی به این اماکن نیز رسیدگی شود.

وی به اهمیت نورپردازی اماکن تاریخی شهرستان تفت اشاره و خاطرنشان کرد: باید نورپردازی اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان در دستور کار مسئولان قرار گیرد تا زیبایی این اماکن در شب جلوه بیشتری را پیدا کند.

فرماندار شهرستان تفت با اشاره به ‌ضرورت آمادگی مقابله با حوادث احتمالی نیز اظهار داشت: دستگاه‌های خدمات رسان و اورژانسی در ایام نوروز از جمله آتش‌نشانی، اورژانس پزشکی، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و جمعیت هلال‌احمر آمادگی لازم برای خدمت‌رسانی به شهروندان و میهمانان نوروزی را داشته باشند و تدابیر لازم را در این رابطه اتخاذ کنند.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان تفت همچنین با اشاره به لزوم آماده سازی مدارس برای اسکان مسافران اظهار داشت: آموزش ‌و پرورش نسبت به تجهیز مدارس برای اسکان موقت مسافران نوروزی اقدامات لازم را به عمل آورد و مدارس منتخب نیز از حداقل‌ها برای اسکان مهمانان و مسافران نوروزی برخوردار باشند.

محامدی همچنین بر تجهیز و رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی و اماکن گردشگری بین‌راهی و اقامتی تأکید کرد و افزود: دستگاه‌ها باید با فراهم نمودن امکانات بیشتر، زمینه لازم را برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران و گردشگران فراهم آورند.

فرماندار تفت با بیان اینکه ستاد خدمات سفر شهرستان تفت با دستور کار ساماندهی و آماده‌‌سازی اماکن تاریخی، تفریحی و مذهبی شهرستان به ‌منظور پذیرایی از مهمانان و مسافران نوروزی تشکیل شد افزود: مدیران دستگاه‌ها باید شخصا برای رسیدگی به امور محوله حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز