خبرگزاری کار ایران

پویش لبخند مهربانی عیدانه در قزوین کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۳۷۰

مدیرکل بهزیستی استان قزوین از آغاز پویش لبخند مهربانی عیدانه به منظور تامین بخشی از مایحتاج شب عید مردم مناطق کم برخوردار استان خبر داد.

علیرضا وارثی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: پویش لبخند مهربانی عیدانه به منظور تأمین بخشی از مایحتاج شب عید مردم مناطق کم‌برخوردار آغاز شده و به مدت یک ماه در استان همزمان با سراسر کشور ادامه دارد.

وی با دعوت از تمامی مردم استان قزوین برای پیوستن به این پویش گفت: امیدواریم همه مردم خود را در این پویش سهیم بدانند و مسئولیت اجتماعی خود را در برابر دیگران عهده‌دار شوند.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: لذت و بهره‌مندی از شب‌های عید و همراهی با خانواده زمانی کامل می شود که وجدانمان آسوده باشد و بدانیم دیگر همه از حداقل امکانات شب عید بهره‌مند می‌شوند.

وارثی اضافه کرد: به تمام کسانی که قلبشان برای ایران و ایرانی می‌تپد این تضمین را می دهیم که بتوانیم با سرعت و دقت کمک‌های نقدی و غیر نقدی را با موضوع عیدانه در کمپین لبخند مهربانی به دست مردم مناطق کم برخوردار برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: بسته کالایی لبخند مهربانی عیدانه شامل تن ماهی، برنج، ماکارونی،رب گوجه‌فرنگی، چای و روغن است و علاقمندان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به اداره کل بهزیستی و ادارات بهزیستی شهرستانهای تابعه تحویل دهند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز