خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر کرج خبرداد:

میدان بزرگ میوه و تره بار کرج نوسازی و بهسازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۰۰۲

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: تا پایان سال جاری میدان بزرگ میوه و تره بار کرج بهسازی و بازسازی می‌شود.

به گزارش ایلنا، منصور وحیدی طی بازدید از میادین میوه و تره بار کرج اظهار کرد: با توجه به اینکه میدان مرکزی میوه و تره بار کرج تنها میدان مرکزی میوه و تره بار استان البرز است لذا باید از نظر بصری و زیبایی آراستگی کامل داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری به عنوان نهاد عمومی علاوه بر وظایف ذاتی خود،گام‌های موثری برای رفاه شهروندان برمی دارد، افزود: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان و متصدیان غرف موجود در میدان میوه و تره بار و نیز تلاش برای جلب مشارکت آنان برای رفع مشکلات موجود انجام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: باتوجه به پیگیری‌های به عمل آمده مقرر شد تا پایان‌سال جاری لکه گیری آسفالت ، فضای سبز و رنگ آمیزی دیوارها و جداره های میدان بار کرج انجام شود. 

وحیدی ضمن توصیه برای مشارکت همگانی برای بهسازی و خدمات بهتر بیان کرد: دستگاه‌های متولی بویژه شهرداری باید برای حل مشکل میادین میوه و تره‌بار و بازارچه‌های محله‌ای عرضه این محصولات وارد عمل شود.

گفتنی است در این بازدید علیرضا عاقلی رییس سازمان عمران و عباس وحیدی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج و هییت امنای میدان میوه و تره بار کرج از نزدیک از میدان بزرگ میوه و تره بار بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز