خبرگزاری کار ایران

خلیلی اردکانی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

یک نفر فاصله تا استیضاح شهردار کرج/ یا قانع می‌شویم یا قانع می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۹۵۵

عضو شورای شهر کرج، گفت: اگر شهردار نتواند برای بار دوم ما 8 نفر را قانع کند، برای استیضاح، نیازمند رای موافق یک عضو دیگر هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسین خلیلی اردکانی، اظهار داشت: از 9 نفر عضوی که از انتصابات و عملکرد شهردار سئوال داشتند و نامه را امضا کردند، تنها یک نفر از اظهارات هفته گذشته شهردار، راضی شد.

وی افزود: 8 نفر از اعضای شورای شهر کرج، همچنان از پاسخ شهردار، قانع نشدند و برای بار دوم درخواست کردند که موارد اشاره شده در نامه، صریح و شفاف پاسخ داده شود. اگر قانع نشدیم، در همان جلسه طبق قانون، برای استیضاح شهردار، رای گیری می شود و اگر 9 نفر از اعضا، موافق باشند، شهردار برکنار خواهد شد.

خلیلی اردکانی در ارتباط با زمان پاسخگویی شهردار، تصریح کرد: روز چهارشنبه 16 اسفند در جلسه علنی، درخواست 8 عضو شورا توسط رییس شورا و در حضور شهردار، قرائت شد. شهردار 10 روز فرصت پاسخگویی دارد. با توجه به روزهای پایانی سال، سعی می کنیم این موضوع قبل از شروع سال جدید، مشخص شود حتی اگر مجبور شویم جلسه اضطراری برگزار کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر عملکرد شهردار در چند ماه اخیر، گفت: نمی توان کارها و همکاری شهردار در زمینه راه اندازی پروژه مترو و یا خدمات شهری را کتمان کنیم اما علاوه بر مشکلات انتصابات شهرداری، مسایل دیگری نیز وجود دارد که نمی خواهیم رسانه ای شود.

عضو شورای‌شهر کرج، اظهار داشت: ممکن است شهردار بتواند با پاسخ جامع و کاملتری ما را قانع کند، اما این احتمال هم وجود دارد که حداقل یکی از 5 عضو دیگر شورا با 8 عضو معترض، همسو شده و به طرح استیضاح شهردار رای موافق بدهد.

وی در پایان گفت: امیدوارم اعضای شورای شهر کرج، تصمیمی بگیرند که به نفع شهر و در راستای امید مردم، باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز