خبرگزاری کار ایران

سردار نوعی‌اقدم در قزوین:

امنیت سرمایه‌گذاران علاقمند به بازسازی در سوریه را تامین خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۳۲۹

مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت و بازسازی سوریه با اشاره به توانمندی‌های آبیک خطاب به صاحبان سرمایه گفت: چنانچه تجار و صاحبان سرمایه تمایل به همکاری در بازسازی و سرمایه گذاری با کشور سوریه داشته باشند، مسئولیت تامین امنیت را برعهده خواهیم گرفت .

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین،‌ سردار نوعی‌اقدام  در نشست صمیمی با شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌میرامینی امام جمعه شهر آبیک، فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستان و خواهران نخبه بسیجی در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: زمانی که از خارج از کشور به ایران نگاه می کنیم، ایران اسلامی را  با عزت، اقتدار و با قدرت مشاهده می‌شود و رگه‌ها  و شکاف‌های مویرگی موجود در کشور اصلا به چشم نمی‌آید و به هیچ عنوان دشمن تفکیک نکرده که بتواند یا بخواهد روی افراد و مسئولان حساب باز کند.

مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت ادامه داد: تمام دنیا در سوریه در برابر ما ایستاده بود و خدا پیروزی مطلق به ایران اسلامی عطا کرد؛ ساده‌ترین دلیل پیروزی این است که در مقاومت، دنیا به آنچه می‌خواست دست نیافت و ما آنچه می‌خواستیم، همان شد.

سردار نوعی‌اقدام اضافه کرد: زمانی که امام راحل استراتژی نه شرقی نه غربی را اعلام کرد، قدرت سوم جهان شکل گرفت و دشمن با مطلع شدن از این استراتژی متوجه شد همین که این انقلاب به شرق و غرب وابسته نیست و روی پای خود ایستاده است قدرت سوم جهان است و از همان روز دشمنان به دنبال نابود کردن و کانالیزه کردن و تضعیف این قدرت سوم بودند.

سردار نوعی‌اقدم ادامه داد: داعش دو شکست متحمل شد که شامل شکست اعتقادی و نظامی بود و نتوانست اراده ما را هدف قرار دهد.

مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت و بازسازی سوریه با بیان این تئوری که در هر مبارزه‌ای اگر سرزمینی تصرف شود، تثبیت نشود، دشمن مجدداً تصاحب می‌کند، تصریح کرد:  ایران اسلامی مسئول بازسازی سوریه شده است.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز