خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

مازندران متعلق به تمام ایرانیان است و باید به آن نگاه ملی شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۲۶۷

احمد حسین زادگان گفت:مازندران متعلق به تمام ایرانیان است و باید به آن نگاه ملی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،احمد حسین زادگان در همایش شهری و روستایی استان مازندران که در رامسر برگزار شد، با بیان این که مازندران متعلق به تمام ایرانیان است از از وزیر کشور خواست تا به مازندران نگاه ملی شود.

حسین زادگان با بیان این که زیرساخت های موجود شهرهای استان فراهم نیست و من به عنوان استاندار نگرانم، افزود: گردشگری مستمر مفید است و ورود گردشگران انبوه در یک مدت کوتاه به استان فشار وارد می کند و عواید در خوری برای مازندران ندارد.

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به این که ما با مشارکت مردم و نهادها و تشکل های مردم نهاد، مازندران را می سازیم، بیان داشت: مازندران در تامین سلامت و امنیت غذایی کشور نقش بسزایی دارد و می تواند غذای ایران اسلامی را تامین نماید.

استاندار مازندران با بیان این که بخش کشاورزی مازندران دارای ظرفیت فوق العاده بالایی است و از نقطه نظر طبیعی می تواند محل تفرج و نشاط سالم مردم باشد، یادآور شد: تقویت سمن ها در استان را آغاز کرده ایم تا زمینه مشارکت مردم برای آبادانی مازندران را فراهم نماییم.

در آغاز این همایش دو دهیار و دو شهردار به نمایندگی از دهیاران و شهرداران استان مازندران به بیان دیدگاه ها و پیشنهادهای خود برای رفع موانع در مدیریت روستایی و شهری پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز