خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد؛

ضرورت تقویت گردشگری سلامت در رامسر

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۷۱۵

رامسر زمانی در حوزه سلامت شاگرد اول بود و باید این مزیت شکوفا شود و بسباری از عرب ها علاقمند هستند که به کشور ما بیایند و باید در غرب مازندران و رامسر با توجه به موقعیت ممتاز گردشگری به این مهم توجه شود.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: حداقل انتظار مردم از مسولان تواضع، فروتنی و خادم بودن است و باید خدمتگزار مردم در عمل و رفتار باشیم.

به گزارش ایلنا، شمس الله شریعت نژاد، در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان رامسر در کانون شهید سلیمان نژاد افزود: غرب مازندران و رامسر قطب کشاورزی بوده، زمانی به خاطر کشاورزی صنایع نیاوردیم و امروز نیز چوب توریستی بودن خود را می خورد.

وی اظهار داشت: از مزیت های شهرستان رامسر بحثگردشگری سلامت بوده و زمانی نیز بیمارستان رامسر در غرب مازندران و شرق گیلان حرف اول را می زد و باید دوباره این ظرفیت شکوفا شود.

وی اظهار داشت: رامسر زمانی در حوزه سلامت شاگرد اول بود و باید این مزیت شکوفا شود و بسباری از عرب ها علاقمند هستند که به کشور ما بیایند و باید در غرب مازندران و رامسر با توجه به موقعیت ممتاز گردشگری به این مهم توجه شود.

این نماینده مجلس ضمن اشاره به وجود ۲ دانشگاه علوم پزشکی در استان مازندران افزود: این ۲ دانشگاه فقط برای ساری و بابل نیست بلکه برای کل استان مازندران است و باید کمک نمایند تا امکانات و اعتبارات به منطقه بیاید.

وی ادامه داد: سال گذشته در اثر برف خسارت های زیادی بر مردم وارد شد، صنعت گردشگری هم اینجا وجود ندارددر آمدمردم عمدتا از راه کشاورزی بوده و آنهایی که از گردشگری نان می خورند تعدادشان اندک است.

وی گفت: کشاورزان با توجه بارش های سنگین برف متحمل سختی های زیادی شده اند و باید به آنها توجه ویژه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز