خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر دفاع:

بدون دعوت دولت کاری را برای سازندگی انجام نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۰۳۴

معاون وزیر دفاع:در کشور ما آزادی وجود دارد، همه به راحتی هر حرفی را که بخواهند می‌زنند اما به موقع نیز به پای صندوق‌های رای و راهپیمایی‌ها حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، سردار تمیزی معاون وزیر دفاع در مراسم افتتاح همزمان 40 جایگاه سی ان جی در سراسر کشور اظهار داشت: نیروهای مسلح طی 40 سال گذشته با هدف خدمت‌گذاری به مردم ورود کرده و همواره کنار مردم بوده است. ما افتخار می‌کنیم که نه برای جنگ بلکه ارائه خدمات به مردم فعالیت کنیم.

وی افزود: زمانی که در مناطق عملیاتی بوده‌ایم و حتی وقتی پاکسازی می‌کردیم اول به این فکر بودیم که راه روستایی، درمانگاه یا مدرسه بسازیم و بعد اگر کسی بر سر راه مردم قرار می گرفت با آنها می‌جنگیدیم.

تمیزی با بیان اینکه نیروهای مسلح هیچ اقدامی بدون دعوت دولت برای سازندگی انجام نداده است تشریح کرد: ما توان ارائه کار به جامعه را نداریم و ضعیف هستیم که نتوانستیم خدماتی را به صورت فنی به مردم ارائه دهیم اما مردم به گردن ما حق دارند؛ از ما معیشت، امنیت و رفاه می‌خواهند. وظیفه دولت این است که این ماموریت را به خوبی انجام دهد.

وی در ادامه گفت‌: در کشور ما آزادی وجود دارد، همه به راحتی هر حرفی را که بخواهند می‌زنند اما به موقع نیز به پای صندوق‌های رای و راهپیمایی‌ها حضور پیدا می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز