خبرگزاری کار ایران

غفاری خبر داد:

به شکایت مالباختگان شهرداری فردیس، رسیدگی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۵۴۶

شهردار فردیس گفت: مالباختگان تهاتر شهرداری فردیس، برای رفع مشکل خود به دستگاه قضایی مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا، منوچهر غفاری در خصوص پرونده های تهاتر و دستگیری‌های اخیر شهرداری فردیس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از مالباختگان این موضوع می خواهیم هرچه سریعتر برای پیگیری و رفع مشکل خود، برای شکایت به دستگاه قضایی مراجعه کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از بودجه سال 97 شهرداری فردیس در قالب تهاتر دیده شد، تاکید کرد: با توجه به این مهم، به منظور ایجاد ساز و کار مناسب، آیین نامه ای از سوی شهرداری تنظیم و به شورای اسلامی شهر ارائه شد.

شهردار فردیس اضافه کرد: آیین نامه تهاتر حدود یک ماه مورد بررسی قرار گرفت و طبق این بررسی ها به تصویب نرسید.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه امکان تهاتر در شهرداری فردیس وجود نداشت، برخی از پرسنل شهرداری با همکاری افراد خارج از بدنه شهرداری با فرصت طلبی اقدام به جعل پرونده های بدهکار شهرداری در قالب تهاتر کرده‌اند.

غفاری گفت: ظاهرا قراردادهای مابین بدهکاران و عوامل شهرداری که در این پرونده نقش داشته‌اند خارج از مجموعه شهرداری بسته شده که این افراد با ترفندهای مختلف و ارائه تخفیف هایی با درصد بالا اقدام به دریافت مبالغ از بدهکاران شهرداری کرده اند.

وی با تاکید بر جعل اسناد شهرداری در پرونده تهاتر افزود: اسناد مربوط به شهرداری که باید با بررسی‌های اداری صادر شود توسط این افراد جعل و هیچ مبلغی به حساب شهرداری واریز نشده است.

به گفته شهردار فردیس بزودی میزان جرم متخلفان توسط دستگاه قضایی مشخص می‌شود و همه افرادی که در این پرونده دخیل بوده اند، به مجازات اعمال خود می‌رسند.

وی به تبیین راهکاری برای افراد مال باخته در پرونده تهاتر اشاره کرد و گفت: از شهروندانی که به هر نوع گرفتار این پرونده ها شده اند می خواهیم که هرچه سریع تر به دستگاه قضا مراجعه کنند و با شکایت از افراد متخلف در تسریع روند تکمیل پرونده قضایی موثر باشند. همه مالباختگان پس از تعیین و تکلیف قضایی پرونده تهاتر، به حق خود می‌رسند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز