خبرگزاری کار ایران

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس:

نصب چراغ راهنمایی در زیرگذر سرحدآباد/ اصلاح هندسی معابر شهر فردیس

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۲۸۰

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس از نصب و بهره برداری چراغ راهنمایی در زیرگذر سرحد آباد خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا ابراهیمی با اشاره به مسدود شدن تقاطع خیام و بلوار ۴۴ متری فردیس به علت اصلاح هندسی معابر شهری، اظهار کرد: با توجه به درخواست شهروندان مبنی بر ایجاد دور برگردان در این خیابان، در صدد هستیم دوربرگردانی با فاصله ۱۵۰ متر از این تقاطع ایجاد و دور برگردان دور تر را مسدود کنیم.

وی در ادامه از تصویب احداث دور برگردانی در انتهای بلوار طالقانی به سمت جاده شهریار خبر داد و افزود: این دور برگردان با نظر کارشناسی احداث می شود.

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس با بیان اینکه در صدد هستیم با نظر کارشناسی برای زیرگذر سرحد آباد چراغ راهنمایی نصب و بهره برداری کنیم، تصریح کرد: این اقدام به منظور کنترل ترافیک در این حوزه انجام می شود.

وی همچنین از دوطرفه شدن خیابان خاکی فیروز فردیس خبر داد و خاطرنشان کرد: حوزه ترافیک و حمل و نقل شهرداری فردیس به منظور خدمات رسانی بهتر و رسیدگی به مطالبات مردم، اقدامات لازم را در راستای ایجاد گل میخ برای دو طرفه کردن این خیابان انجام می دهد.

ابراهیمی در بخش پایانی سخنان خود از یکطرفه شدن خیابان کنار گذر راه آهن از غرب به شرق خبر داد و افزود: به منظور کنترل ترافیک این محدوده، در نظر داریم نسبت به نصب و راه اندازی چراغ راهنمایی نیز در این خیابان اقدام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز