خبرگزاری کار ایران

با حضور در مرقد امام مطرح شد؛

وزیر ارشاد: امام خمینی (ره) اعتماد جامع به مردم داشت

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۴۶۲

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در مرقد حضرت امام خمینی (ره) با اهدای تاج گل و ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های حضرت امام (ره) و شهدا تجدید پیمان کرد.

به گزارش ایلنا، سیدعباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) پیش از ظهر امروز به همراه جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و معاونان، مدیران و کارکنان این وزارتخانه با حضور در مرقد حضرت امام خمینی (ره) با اهدای تاج گل و ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های حضرت امام (ره) و شهدا تجدید پیمان کردند.

او در حاشیه این مراسم با بیان اینکه امام راحل نماد ایمان به خدا و اعتماد به مردم بود، گفت: اگر بخواهیم در عصر حاضر نماد جامع و کاملی از جامعه انسانی عرضه کنیم، امام راحل تبلوری بود از ایمان به خدا و مؤمن واقعی و از طرف دیگر اعتماد جامع به مردم داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: امام خمینی(ره) هیچ‌گاه حتی در روزهای سخت و تبعید یک لحظه هم اعتمادشان به مردم کاسته نشد و نسبت به مردم متزلزل نشدند.

صالحی ادامه داد: امام راحل در دوران پر برکت عمر خویش، ۱۱ انتخابات در شرایط دشوار آن روزها برگزار کرد که این نشان می‌دهد پایگاه امام راحل در زمین مردم و در هستی خدا بود که این ترکیب باید سرلوحه کار مسئولان باشد و به آن‌ها کمک کند و همواره از این روحیه و نگاه والای امام راحل درس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز