خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز مطرح کرد:

رشد و تولید عشایر، روستاییان و شهرنشینان البرز در کشور نام آور است

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۹۷۴

استاندار البرز با عنوان اینکه تولید، توسعه و رشد با تعصب و علاقه ای وصف ناشدنی از سوی مردم البرز، دنبال می شود، گفت: به وجود عشایر، روستاییان و شهرنشینان شریف البرز مفتخریم که نام و آوازه این استان را در کشور برجسته و درخشان کرده اند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در مراسم تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی استان البرز که ظهر یکشنبه در محل سالن همایش های دامپروری کرج برگزار شد، با ابراز خرسندی از این مراسم شاد و پرانرژی همراه با افرادی ارزشمند در حوزه‌های تولید، صنعت، صادرات، علم و دانش، افزود: البرز علی رغم مساحت کم، دارای بخش کشاورزی فعال و پویایی است و زنان و مردان این استان که دلشان برای سرافرازی و عزت کشور می تپد در مساحتی حدود 68 هزار هکتار اراضی کشاورزی توفیقات بزرگی را رقم زده اند.

شهبازی با تاکید بر اینکه اکنون ایران اسلامی به چنین مردمانی که در تمامی عرصه ها حضور فعال داشته و افتخار آفرینی می کنند، می بالد، افزود: به وجود عشایر، روستاییان و شهرنشینان شریف البرز مفتخریم که نام و آوازه این استان را در کشور برجسته و درخشان کرده اند.

استاندار البرز اضافه کرد: در تمام نقاط البرز، تولید، توسعه و رشد با تعصب و علاقه ای وصف ناشدنی از سوی مردم دنبال می شود.

وی گفت: امید است در بخش کشاورزی استان با توجه به ظرفیت های خوب و مراکز بزرگ و ملی تحقیقاتی همچنان شاهد توفیقات روز افزون و شکوفایی بیش از پیش باشیم.

شهبازی افزود: دست یکایک کسانی را برای عمران و آبادانی استان و به تبع آن کشور در حال کار و تلاش هستند را به گرمی می فشاریم و تا جای ممکن تدابیر لازم را برای حمایت از آنها اتخاذ خواهیم کرد.

وی همچنین در بازدید از نمایشگاه توانمندی های بخش کشاورزی البرز خاطرنشان کرد: در قالب مطالعات مختلف به این باور رسیده بودم که البرز قطعه ای از بهشت است ولی اکنون این امر به صورت عینی قابل مشاهده است.

استاندار البرز گفت: با توجه به محصولات و تولیدات البرز در بخش کشاورزی، مشخص است که ظرفیت های موجود به شکل مدرن مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: برندهای بسیار خوبی در حوزه کشاورزی وجود دارد که توجه بیشتر ملی را برای تقویت این بخش می طلبد.

شهبازی با اشاره به حضور فعال بخش کشاورزی در البرز، ادامه داد: همراهی لازم را برای ارائه تسهیلات در حوزه تولید انبوه کشاورزی بر اساس تعاریف تعیین شده، خواهیم داشت.

در پایان نیز با حضور استاندار البرز از برگزیدگان بخش کشاورزی استان تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز