خبرگزاری کار ایران

رونق اقتصادی البرز در گرو توسعه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۹۴۴

استاندار البرز با عنوان اینکه گردشگری البرز با جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی شکوفا می شود، افزود: فرصت‌های مغتنم سرمایه گذاری در البرز بسیار است که باید احصا و معرفی شوند تا هر چه بیشتر مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز در نشست هم اندیشی با مدیران کل البرز با عنوان تعیین راهبردهای عملیاتی ظرفیت‌های استان با اشاره به اینکه دومین نشست تخصصی با این موضوع تشکیل شد، اظهار داشت: هدف از این جلسه، رسیدن به یک اجماع کلی در راستای سیاستگذاری و تصمیم گیری صحیح برای ریل گذاری در مسیر رشد و توسعه استان است.

شهبازی گفت: در این اتاق فکر که متشکل از مدیران مربوطه و کارشناسان حوزه های مختلف است، پایه و اساس برنامه‌ها و طرح‌ها به صورت تخصصی تدوین می‌شود.

وی افزود: موضوعاتی در حوزه صنعت، خدمات، صادرات، استفاده از فن بازارها در تولید شغل، رفع مشکلات واحدهای بزرگ، راستی آزمایی آمارهای ارائه شده و ... استان البرز مورد بحث قرار گرفته و برای بهره‌برداری از ظرفیت های استان بزودی به یک ذهن مشترک خواهیم رسید.

استاندار البرز با اشاره به برنامه‌های ارائه شده از سوی سازمان گردشگری و میراث فرهنگی استان، اضافه کرد: حدود ۶ هزار نفر در بخش های مختلف گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی البرز مشغول به کار هستند.

وی گفت: این استان ظرفیت‌های طبیعی ارزشمندی دارد که می‌توان با توسعه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در این راستا، رونق اقتصادی و ایجاد شغل قابل توجهی در البرز داشته باشد.

شهبازی افزود: کارگروهی برای برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان البرز تشکیل شده که تلاش می‌کنیم این اقدام بزرگ امسال عملی و اجرایی شود.

وی عنوان کرد: فرصت‌های مغتنم سرمایه‌گذاری در البرز بسیار است که باید احصا و معرفی شوند تا هر چه بیشتر مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز