خبرگزاری کار ایران

‍ مهدوی کلیشمی:

استفاده از نرم افزارها می‌تواند هزینه‌های اداره شهر را کاهش دهد

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۹۶۶

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت که استفاده از نرم افزارها همراه با تفکرات مدیریتی و جدیت مضاعف می‌تواند به کاهش هزینه های شهری منجر شود.

به گزارش ایلنا، غدیر مهدوی کلیشمی در نطق پیش از دستور در ابتدای صد و هفدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که صبح امروز (یکشنبه 23 دی) برگزار شد، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما بیش از حد بر مباحث فیزیکی برای اداره مطلوب سطح شهر تاکید داریم که بسیار هزینه بر هستند، تاثیر احداث پل بر ترافیک بر کسی پوشیده نیست اما باید در نظر گرفت که بودجه سالانه ما اجازه احداث چه تعداد پل در طول سال را می دهد.

وی افزود: چنانچه شهرداری کرج به دنبال استفاده از نرم افزارهای مدیریتی و هوش مصنوعی همچنین بهره مندی از تفکرات مدیریتی باشد و کارها را با جدیت مضاعف پیگیری کند، بی‌شک نتایج بهتری از احداث پل‌ها حاصل می‌شود و این مطالبه بنده از شهردار جدید است.

عضو دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه ارتقای بصری بلوارها و میادین سطح شهر به ایجاد نظم و آرامش کمک شایانی می کند، گفت: برغم تذکرات متعدد اما گذرگاه های اصلی و پُردتردد همچنان شلوغ و آشفته هستند و شهروندان از مشاهده مناظر میادینِ نازیبا احساس افسردگی و سردرگمی می کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری کرج می تواند در گام نخست تعدادی از میادین سطح شهر را جهت زیباسازی و ارتقای بصری به صورت پایلوت انتخاب کند، خاطر نشان کرد: آندسته از المان هایی که با جانمایی نامناسب ایجاد اغتشاش بصری کرده اند، باید ساماندهی شوند و ترکیبی صحیح از رنگ ها و تصاویر و المانها می تواند در شهروندان ایجاد امنیت روانی و آرامش نماید. در این راستا تجربیات موفقی وجود دارد که می توان از آنها الگوبرداری کرد.

این مسئول خواستار ساماندهی و جانمایی صحیح ایستگاه‌های تاکسی شد و با تاکید بر تاثیر شگرف آن بر روان سازی ترافیک، بیان داشت: برخی اقدامات با کمترین هزینه اما بالاترین بهره وری را دارند و آنچه مبرهن است، هزینه های بالایی می باشد که ترافیک و آلودگی هوا به محیط زیست تحمیل می‌کنند. امیدواریم شهرداری کرج حداقل 5 کیلومتر از بلوارهای اصلی را به صورت پایلوت به لحاظ علائم راهنمایی و رانندگی، المانها، خطی کشی ها و جانمایی ایستگاه های تاکسی و اتوبوس ساماندهی کند تا مقدمه ای برای اقداماتی آتی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز