خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر کرج مطرح کرد:

ضرورت ساماندهی بیلبوردهای شهر/ شهرداری به اختلاف خود با سازندگان دامن نزند

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۹۳۰

سخنگوی شورای شهر کرج، تذکر داد که شهرداری با تعلل کارهای خود به اختلاف با سازندگان و سرمایه گذاران، دامن نزند چرا که طولانی شدن پروژه با توجه به حل نشدن مشکلات، به صلاح شهر نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحیم خستو در نطق پیش از دستور جلسه امروز به ساماندهی بیلبوردهای سطح شهر کرج، اشاره کرد و گفت: در این ارتباط امام جمعه کرج و دادستان استان نیز دخالت کردند که قابل تقدیر است اما با توجه به تلاش سازمان سیما منظر و شهرداری کرج، هنوز کار جدی انجام نشده است.

سخنگوی شورای شهر کرج، تذکر داد که شهرداری با تعلل کارهای خود به اختلاف با سازندگان و سرمایه گذاران، دامن نزند چراکه طولانی شدن پروژه با توجه به حل نشدن مشکلات، به صلاح شهر نیست.

خستو باشاره به عملکرد مثبت شهرداری منطقه 11 کرج، خاطرنشان کرد: در یکی از مراسم های اخیر، مدیریت شهرداری این منطقه بر خلاف روال گذشته به جای دعوت از مدیران و مسئولان، بلیط هایی برای پارک بانان شهر تهیه و آنها را به مراسم جشن دعوت کرد و این نوع آوری، کار ارزشمندی است که لازم است بعد از این در مناسبات فرهنگی و هنری، مورد توجه مدیران قرار گیرد.

یادآور می شود اعضای شورای اسلامی شهر کرج در این جلسه به دو فوریت لایحه تفویض اختیار به مدیران مناطق و مدیران عامل سازمان های شهرداری این کلانشهر رأی‌ داده اما اصلِ لایحه را رد کردند تا برای بررسی بیشتر روانه کمیسیون برنامه و بودجه شود. همچنین اعضاء به مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه (با قید شروطی) در خصوص نحوه هزینه کرد اعتبارات ماده 16 مُهر تایید زدند. دیگر لایحه ای که رأی‌ نیاورد، تقاضای سازمان حمل و نقل ریلی برای دریافت اختیار جهت تسویه بدهی های آتی بود که به دلیل مبهم بودن نافرجام ماند.

جلسه امروز شورا در نهایت به دلیل بی‌نظمی ایجاد شده توسط 4 عضو شورا و خروج اکبر سلیم نژاد، منصور وحیدی، محمد نبیونی و فریده بزنی از جلسه شورا، یک ساعت زودتر به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز